Kan niet updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudike6

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2020
Berichten
345
Ik kan mijn pc niet updaten... Drie keer opnieuw opgestart, geen resultaat.. Hoe los ik dit op??:confused:
ik wil in ieder geval niet windows resetten.Schermafbeelding 2021-04-02 131048.png
 
Laatst bewerkt:
Ok thanks voor de snelle reactie. Ik ga kijken op die site.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leg eens uit waarom je de QUOTE knop hebt gebruikt? Daar ben ik altijd wel benieuwd naar...
 
Hahaha daar vraag je me wat maar heel veel leden doen dat toch? ~ En wat je vroeg is ook niet echt een antwoord op deze topic.. ~ edmoor Ik ga nog eens goed naar het probleem kijken, ik heb nog niet veel tijd gehad..
 
@OctaFish
Als Jantje in de sloot springt, spring jij er toch ook achteraan?

Ik denk gebrek aan eigen tekst of gemakzucht. De quoteknop staat in het bericht en +Reageer op bericht is een erg kleine knop.
 
Die mening deel ik niet. De vraag over quoten wordt niet voor niets gesteld. Ik zou er van leren. Maar goed in post 5 geef jezelf een antwoord waar je ook niets aan hebt en "je hebt niet veel tijd gehad". Als ik vragen en problemen heb, weet ik meestal zeker dat ik daar veel tijd in moet stoppen. Een oplossing kan uitblijven, maar ik leer er wel van.

Probeer eens > Instellingen (Startknop) > Bijwerken en beveiliging > Links staat Problemen oplossen > Rechtsonder staat Extra probleemoplossers > Links Windows Update
 
Je bedoeld dus dat ik een probleemoplosser zou moeten proberen? Dat heb ik al meerdere malen geprobeerd maar geen verandering...
 
Volg deze stappen:


Stap 1:
  1. klik op de knop Start, typ regedit in het vak Zoeken & ENTER.* Typ het wachtwoord of een bevestiging als hierom wordt gevraagd.
  2. Klik linksboven in de menubalk op bestand & vervolgens op exporteren.
  3. Kies bovenin het scherm bij "Opslaan in" de plek waar je uw backup van het register wilt opslaan.
  4. Let erop dat je links beneden bij exportbereik "alles" selecteert.
    Geef het bestand een naam, bijvoorbeeld registerbackup.reg.
    registerbackup.png
  5. Bij "opslaan als" selecteer je Registerbestanden (*.reg)
  6. Klik tenslotte op opslaan.


Stap 2:
Combineer
windowstoetsr.png
→ typ: notepad
Kopieer onderstaande code:
'Windows Update herstellen ivm fout 0x80070057

On Error Resume Next

Set WshShell = WScript.CreateObject("WScript.Shell")
WshShell.RegWrite "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsUpdate\UX\IsConvergedUpdateStackEnabled","0","REG_DWORD"
WshShell.RegWrite "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\WindowsUpdate\UX\Settings\UxOption","0","REG_DWORD"
Message = "Het probleem met 0x80070057 is hopelijk hiermee opgelost " & vbCrLf & "Om iets van deze wijzigingen te merken moet je je iig afmelden en opnieuw aanmelden"

X = MsgBox(Message, vbInformation, "0x80070057 probleem oplossen")

Set WshShell = Nothing

Ga naar Bestand - Opslaan als.
Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fix0x80070057.vbs.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).
Klik op de knop Opslaan. Rechtsklik fix0x80070057.vbs → Openen.
 
Laatst bewerkt:
Het is nog niet gelukt. Straks ga ik nog een keer die code proberen, ik heb denk ik iets fout gedaan. Jullie horen wel of het gelukt is.
 
Als het goed is is het opgelost. Ik kreeg de melding: We hopen dat hiermee het probleem is opgelost. Als je iets van deze wijzigingen wilt merken, moet je iig opnieuw aanmelden. Bedankt Dorado en de andere! :) :thumb::thumb:;):cool::):d:p
 
Ik hoop dat er nog iemand reageert op deze post.. Nu staat er: Op uw apparaat ontbreken belangrijke beveiligings-en kwaliteitsfixes
Wat is dít nou weer?

Hoi, Wanneer je in geavanceerde modus de bijlage toegevoegd hebt, klik je nogmaals op de paperclip waardoor je de naam van de afbeelding ziet staan. Klik daarop en daarmee wordt deze toegevoegd.
Groet, dorado.


 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mss helpt deze video:

[video=youtube;kZF8QXll0Lk]https://www.youtube.com/watch?v=kZF8QXll0Lk[/video]
 
Welke update geeft het probleem met updaten? Dit kun je zien bij Geschiedenis van updaten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan