printer print midden A4 niet af....

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Berichten
973
Hoi Allemaal,

Ik heb het volgende probleem:

Printer : Canon Pixma IP 4300

Als ik een JPG afdruk die ik van mijn telefoon doorstuur op een A4 print ie een baan van 11 cm in het midden niet af, die baan blijft onbedrukt , dus wit.

Heb er al nieuwe inktpatronen ingedaan , alle testen zelftesten van de printer geprint en alles is prima !!!

Ook een printertest.jpg pagina van het internet doet ie goed.

Behalve dus mijn jpg die ik doorstuur van mijn telefoon pakt ie maar voor de helft....

Wie O Wie kan mij een advies geven, of nog beter, wie weet de oplossing...:thumb::thumb::thumb:

Mijn dank is gróóóót:d


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NB 20.09 uur

Inmiddels ben ik er achter dat het probleem zou kunnen liggen met de grootte van het JPG.bestand.
Als ik het de JPG kleiner maak zeg maar van 2 MB naar 400 KB dat print ie hem wel voledig , maar na een bepaalde grootte geeft print ie het midden niet.

Heb dit nooit eerder meegemaakt, probleem is mij onbekend ...herkent iemand dit ????
 
Laatst bewerkt:
Nee. Nooit gehad (gelukkig ;)). Ben wel benieuwd of je dit ook hebt met foto’s (van die grootte of groter) die op je pc staan. En wat er gebeurt als je de foto eerst naar een pc stuurt en dan in de oorspronkelijke grootte afdrukt.
 
Hoi OctaFish,

Sorry voor het antwoord met vertraging, ik kon niet eerder reageren.
Dank je wel voor het meedenken, ik heb het probleem dus ook nooit gehad.
Geen idee waarom dit nou zo komt opzetten, maar de oorzaak ligt dus denkelijk toch in de grootte van de JPG.
Ik gebruik het niet veel dus ik kan er wel mee leren leven.:eek:
Ik laat het er hier maar bij. :rolleyes:
Nogmaals bedankt.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan