• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Welke formule toe te passen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruudenirma

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 apr 2021
Berichten
3
Allen

Helaas heb ik een nieuw account moeten maken met de oude kon ik geen vraag meer stellen maar dat terzijde.

Ik ben bezig met een rooster te maken in excel ( met beperkte kennis van excel)waarbij ik per medewerker wil zien hoeveel avond diensten en separaat hoeveel weekenden zij zijn ingedeeld per 13 weken.
De avond diensten staan onder de M met het aantal uren dat ze zijn ingezet die uren gebruik ik ook weer voor de uren registratie
Per 13 weken

Aangezien dit rooster op een Citrix omgeving staat die geen vba ondersteunt kan ik geen kleuren tellen zover was ik al.
Als ik aantal als gebruik krijg ik foutmeldingen zoals kringverwijzing of zoiets dergelijks .
Wat voor formule kan ik hiervoor het beste gebruiken en hoe deze dan ook te gebruiken.

Ik heb in de bijlage een printscreen gezet van hoe het rooster er per week uitziet .

Alvast bedankt
 

Bijlagen

  • 06F26FB9-84AC-423A-B67C-153BF2EACABC.jpg
    06F26FB9-84AC-423A-B67C-153BF2EACABC.jpg
    893,2 KB · Weergaven: 34
  • 20210111Jaarrooster 2021.xlsx
    228,4 KB · Weergaven: 33
Laatst bewerkt:
Graag het bestand, desnoods zonder gevoelige gegevens, plaatsen. Niemand heeft zin om dit uit te typen...:rolleyes:
 
Persoonlijk zou ik voor een iets andere layout gaan, met minder lege cellen.
Dus in één cel je dienst zetten en ook het aantal uur je kunt immers een halve dag vrij zijn of ziek worden.
 

Bijlagen

  • Jaarrooster 2021.xlsx
    186 KB · Weergaven: 17
Aan de lay-out heb ik ook nog zitten denken deze is de meest werkbare voor mij ook omdat je uren vrij en of ziek mee tellen in de totaal uren
En met die kleuren is het zichtbaarder welke dienst men loopt
En om een eerlijke verdeling te maken van de weekenden en de avonddiensten ben ik op zoek naar een optelformule van die twee diensten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan