Ik heb sinds een week problemen bij het openen van een link vanuit youtube die ik kopieer naar word of excel. Ik krijg telkens volgend bericht zoals in onderstaande bijlage te zien.
Kan ik dit ongedaan maken zodat ik rechtstreeks m'n clip kan bekijken in youtube wanneer ik deze in word of excel aanklik?
Laatst aangepast door tclaesse : 7 april 2021 om 21:33
Dit verandert helaas niets en krijg nog altijd hetzelfde scherm. Telkens moet ik op 'akkoord' klikken vooraleer ik een filmpje kan bekijken. Elke keer dus.
Klik ik op 'aanpassen' dan heb ik alle instellingen al 'aan' en 'uit' gezet maar ook dat brengt geen verandering. Extensies toevoegen op chrome of mozilla haalt ook niks uit.
Jaren nooit geen problemen mee gehad en nu plots wel, heel vreemd allemaal.
Laatst aangepast door tclaesse : 8 april 2021 om 06:50
Nee toch niet want ook op een andere laptop krijg ik nu dezelfde berichtgeving van Youtube.
Daar heb ik ook totaal geen veranderingen aangebracht aan cookies.
185 keer bekeken en nog steeds geen enkele oplossing. Ik begrijp het niet, jaren nooit geen enkel probleem gehad met een link van youtube in officedocument te openen en nu moet ik telkens 'ik ga akkoord' in het irritante tussenscherm aanklikken. https://consent.youtube.com/ml?conti...23983172&src=1
Laatst aangepast door tclaesse : 11 april 2021 om 10:32