mijn configurator in JavaScript werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, mijn procedure om iets te fixxen is om uit te zoeken wanneer het stuk ging, of in welke periode, en uit zoeken wat er in die tijd veranderd is. Iets breekt immers niet zomaar.

Geef anders wat relevante code op en rond die lijn.
 
Je hebt bij #11 de gecomprimeerde, ook bekend als geminimaliseerde, code gegeven. Dat is geen source code. Je hebt het over 'niet leesbaar', dat is bij code die gecompileerd is. Het is slechts een paar letters verschil maar wel een belangrijk verschil. Het misverstand tussen deze twee is begrijpelijk.

Bij Javascript heb je (a) source code, dit is code met lange naamgeving in de coderegels waardoor de functionaliteit in de code begrijpelijk is. Ook staan in source code commentaar regels om alle functionaliteit verder duidelijk te maken. (b) Gecomprimeerde (geminimaliseerde) code, die is ook leesbaar maar onbegrijpelijk omdat overal de naamgeving is ingekort tot 1 letter, zie post #15 waarom zulke code voor een programmeur nietszeggend is.

De belangrijkste reden dat Javascript wordt geminimaliseerd (gecomprimeerd) is een betere performance bij het uitvoeren van de code.

Voorbeeld:
In de sourcecode staat artAttr = 12 en in de gecomprimeerde code staat g = 12
Hoe weet een programmeur wat g is? In de source code is dit wel duidelijk (artAttr = artikel attribuut).
 
Besten,

Nog verder suggesties? ik heb met een programmeur in zee gegaan maar al na 3 contacten mee gestopt, had geen goed gevoel bij ik denk niet dat hij het kon.
maar goed:

Collega Bron had het over "/Applications/XAMPP/xamppfiles/htdocs/kitchenetteonline.nl/frontend/Api/SelectablesApi.js"

Ik vraag het vandaag bi ccvshop of een dergelijke path op mijn domein bij hun bekend staat. hebben jullie verder nog suggesties dan hoor ik het graag.
 
Ja PHP jij hebt gelijk ik weet het ook niet waarom maar heb net ccvshop om tekst en uitleg gevraagd of deze pad nog bestaat en als niet dan hoe en wat...

/Applications/XAMPP/xamppfiles/htdocs/kitchenetteonline.nl/frontend/Api/SelectablesApi.js

Wij moeten even hun reactie afwachten dan kunnen wij het uitsluiten......
 
Dat is toch jouw pad op jouw server? XAMPP is toch wat jij draait?
Ik verwacht niet dat CCVshop zich waagt aan een huis- tuin en keuken serveropzet met XAMPP-software. :p

De vraag is meer waarom er een path staat in het script op hun server. Een externe server kan nooit via een pad op een andere server iets aanroepen. Een server is net een huis: de looppaden en de kamerindelingen zijn altijd anders.
 
Ik verwacht niet dat CCVshop zich waagt aan een huis- tuin en keuken serveropzet met XAMPP-software.
Daar ben ik het mee eens. Xampp (web/database server) is een goede omgeving voor een ontwikkelaar maar niet iets om in een live omgeving te gebruiken.
 
beste mensen,
het is lang geduurd maar mijn probleem is opgeslost, ik heb iemand naar laten kijken en de code is aangepast, ik weet helaas niet wat maar er wordt ergens een lege variabel gebruikt die niet mog.
In ieder geval dank voor jullie help en tot volgende keer ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan