mijn configurator in JavaScript werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

naderhoten

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2014
Berichten
31
Beste mensen,

Het is een lang verhaal maar ik hou het kort.

Heb ooit een Configurator laten maken maar na 2-3 jaar geef dit onderstaande foutmelding:

"Unable to parse cupboard attribute set item with name 'Geen' "

De webwinkel is gehost bij CCVshop. ik heb overal toegang op.

Het lijkt erop dat ik een attribute in mijn webwinkel moet hebben of aanmaken die "Geen" zou heten maar weet niet hoe en wat.

Is er iemand met ervaring en kan mij hiermee verder helpen? desnoods wil ik in contact komen met iemand die mij tegen betaling kan en wil helpen maar kan zo'n site niet vinden.

Ik ben de eigenaar van de code en heb er beschikking over, mocht u dat willen kan ik het aan u mailen.
Bij voorbaat dank,

Nader
 
Heeft CCV- shop geen wijzingenlijst voor je, waarin staat wat je moet aanpassen om je template werkend te maken?
 
Nee, heb ze per mail gevraagd maar zeggen niets hebben gewijzigd het zou aan mijn Configurator liggen en niet aan hun platform wat niet redelijk klinkt want dit werkt al 3 jaar op hun platform maar nu plots niet meer, das raar.....
 
Wil je het linkje delen van de webshop?
Hoeft niet maar het zou makkelijk zijn als we de betreffende pagina zien.
 
Ik weet niet of het mag maar bij deze:
kitchenetteonline.nl/Keukenconfigurator

Probeer maar wat in je winkel wagen doen dan kijk via "inspecteren" dan zou je zien dat de knop "bestellen" niets doet, dit is juist het probleem, de klanten kunnen niets bestellen.....

mod. linkje aangepast maar wel bruikbaar
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het lijkt er inderdaad op dat ergens een attribuut niet bestaat of geen/verkeerde naam heeft.
De melding is er direct 2 keer en daarna niet meer zo te zien. Geen idee hoe je dit kan oplossen. De maker van de "configurator" ?
 
de makker reageert niet meer gggrrrrrrrr

zou ik de hele code hier kan plaatsen zodat iemand het kan lezen of ik inderdaad een attribute met naam "Geen" moet aanmaken? ik kan het ook mailen..

want deze configurator werkt met drie atributten
 
Laatst bewerkt:
Als je veel of grote bestanden wilt posten dan kan je dit in een zip bij je bericht toevoegen. Met deze (sub)applicatie kan ik je niet verder helpen omdat het geen code snippet is en er dus veel tijd in gaat zitten die ik niet heb.
 
de *.js bestand kan ik niet uploaden, de extentie wordt geweigerd en ook de log bestand, de laatste is 5MB, kan ik ze met plak&knip hier plaatsen?
 
Hier de kitchen.js......
Ik heb de extetie anders moeten noemen namelijk .txt anders kon ik het niet uploaden....

hierna doe ik de log bestand
 

Bijlagen

  • kitchenDEBUG.txt
    681 KB · Weergaven: 16
En hier de log bestand, ik heb het moeten verkleinen, stukje van oude log waar het nog werkte en onderaan de laatste log gegevens wanneer de knop "bestellen" niet meer werkt.

Alvast dank zeer vriendelijk voor de moeite.....
 

Bijlagen

  • kitchenette-logbestand.txt
    128,3 KB · Weergaven: 16
Dit is het enige wat ik kan doen: het woord "Geen" is een waarde die als NONE_ITEM_NAME een paar keer wordt gebruikt, namelijk bij mapExtras en bij findNoneItemId.
Misschien heb je iets aan deze hint.
Code:
// 3937:
NONE_ITEM_NAME = "Geen",

// 4078:
key: "mapExtras",
value: function (e) {
    var l = [];
    return (
        e.forEach(function (e) {
            if (e.name === NONE_ITEM_NAME) return !0;

// 4110:
key: "findNoneItemId",
value: function (e) {
    var t = e.find(function (e) {
        return e.name === NONE_ITEM_NAME;

// 4145:
gQ.register(NONE_ITEM_NAME, "NONE_ITEM_NAME", "/Applications/XAMPP/xamppfiles/htdocs/kitchenetteonline.nl/frontend/Api/SelectablesApi.js"),

Regel 4145 is een beetje raar, dit bestand geeft een 404 Not Found.
Het lijkt een absoluut pad op de server en dat kan niet in JS worden gebruikt. Misschien een bug van 3 jaar terug.
 
Beste Bron,

Dank voor de moeite.

Ik heb inderdaad een map "Extras" heb nog een Geen.png eengemaakt en daar neergezet tevens bij ieder atributtenset binnen ccvshop (drie tal) heb ik nog een atribute met de naam Geen gemaakt maar dat helpt helaas niet.

Misschien kan ik het zet niet oplossen weet u misschien waar kan ik iemand vinden die tegen betaling hiernaar kan kijken? Die Configurator moet echt gaan werken.

Alvast dank voor de moeite......
 
Ik denk eerder dat dat pad/URL niet klopt. Dat er XAMPP in voorkomt vind ik twijfelachtig. Dat is vaak iets op een privé-server, i.p.v. in productie. Maar vraag 2CCV eens naar het juiste pad/URL.
 
Laatst bewerkt:
Het javascript bestand is gecomprimeerd. Dit betekent dat alle variabelen zijn ingekort tot een betekenisloze letter.
Voorbeeld: In deze code snippet (vanaf regel 262 in het bestand) staan de variabelen e, F, i, n, o, P, r, t waar een programmeur niets mee kan.
Code:
e.exports = function (t, e) {
    var n = {};
    (n[t] = e(i)),
    r(r.P + r.F * o(
        function () { var e = ""[t]('"');
            return e !== e.toLowerCase() || 3 < e.split('"').length;
        }), "String", n
    );
};

Als je een programmeur kan vinden zal hij/zij de "source code" vragen, dat is het ongecomprimeerde bestand. In de source code hebben alle variabelen een zinvolle naam ipv een letter. Ook staan er commentaar regels in de source code die uitleg geven over elke function.

Update. ik zie net dat het 2565 (!) functions zijn, dat kan een extra reden zijn voor de bouwer om er na 3 jaar weer in te willen duiken.
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen,
Ja dat is mij ook opgevallen met als dat rare naamgeving.
Voor de beeldvorming, mijn webwinkel staat op het platform van ccvshop en de configurator is handmatig door een externe programmeur gemaakt, hij heeft de code voor de configurator op mijn eigen serven namelijk yellowbv geinstalleerd, de code zijn mijn eigendom en ik heb beschikking tot alles.
Als jullie meer van de code moeten zien of lezen dan hoor ik het graag.

Mijn volgende vraag, waar ik een bekwame programmeur kan vinden? moet een javasript guru zijn tot en geen php ontwikkelaar neem ik aan.
 
Ik denk dat je het beste de externe programmeur moet vragen om de niet-compacte (minified) code. Als je nieuwe programmeur met de minified code moet werken zal je een flinke heffing krijgen, denk ik.

Maar ik snap niet echt wat ccvshop ermee te maken heeft, terwijl je het net over een eigen server hebt?
Het project is jouw eigendom, dus je programmeur moet deze wel hebben.
 
Laatst bewerkt:
ccvshop is een platform zoals vele andere platforms waar je niet veels op mag zeggen/installeren maar deze beste man heeft een configurator gemaakt die via attributen set van ccvshop met buiten wereld kan praten iets wat niemand anders het kan hij is rrn toppetje maar slordig en makkelijk mens zoals vele programmeurs waaronder ik zelf maar 18 jaar geleden waarschijnlijk wanneer u er niet eens was, ik heb het voor duidelijkheid over de MS-DOS tijd !!!!!!!

DUS ccvshop is geen open source en de code van configurator worden vanuit door hemgemaakte artikel in ccvshop naar een andere server, in dit geval mijn eigen server dis ik al 21 jaar heb communiceert en haalt zijn gegevens op. Het schijnt dat zijn programma ergens naar een attributte zoekt die "GEEN" heet, ik heb zelf deze aangemaakt maar het probleem is niet opgelost dus dat was de oplossing niet, verder moet uitgezocht worden waarom zijn code naar "Geen" zoekt en misschien deze omleiden of verwijderen mits niet nodig wat mij sterk lijkt.

Ik hoop dat het verhaal een beetje duidelijker is geworden, ik dacht dat mensen op deze forum via de debug oid het probleem kunnen achterhalen maar kennelijk zo simpel ligt het niet.

Enkel maanden geleden heb ik via via een programmeur gevonden die het zou kunnen oplossen raad het maar drie keer...... nee dus en geld is al weg....... met alle risico's van dien zoals gegevens van duizenden van mijn klanten in mijn webshop die voor hem zichtbaar waren, u begrijpt dus wel dat ik niet zo maar iemand de toegang tot mijn shops willen geven en aangezien ik eea kan lezen en aanpassen wil ik door jullie help en tip tot oplossing komen.

ik zou zeggen, kom op met je suggesties, mij is niets geks make javascipt great.....
 
Daarom moet je programmeurs ook NOOIT in productie databases laten werken. Liever in een testdatabases met Pietje, Klaasje en Marietje uit Nergenshuizen.

Verder ben ik ook benieuwd of je de volledige source hebt in plaats van de gecomprimeerde source.
 
beste php ik heb volledige source ter beschikking, gecomprimeerde code kun je toch niet lezen!!!!!! ik heb je hierboven de hele *.js file als oplage neergezet, heb je het niet gelezen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan