• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gegevens in tabblad automatisch laten invullen op correcte plek

Status
Niet open voor verdere reacties.

phoebedepotter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 apr 2021
Berichten
1
Hallo allemaal,

Voor de budgettering heb ik 2 tabbladen opgemaakt in Excel (zie voorbeeld in bijlage), 1 voor de specifieke campagne en 1 voor een jaar-, maand- en weekoverzicht. De bedoeling is dat per campagne telkens de specifieke weken waarin de campagne loopt ingevuld worden bovenaan in het campagneoverzicht (zoals hier al gedaan is, 14 - 19). Dan zou ik willen de kost telkens in het tabblad van de campagne invoeren en dat dit automatisch gelinkt is aan het jaaroverzicht en de kost daar dan in die specifieke week bij de overeenkomende kostencategorie komt te staan. Het doel is dus dat ik het maar 1x in het campagneoverzicht moet invullen en dit automatisch wordt bijgevuld in het jaaroverzicht. Ook niet onbelangrijk, dit overzicht zal over de maanden wel nog aangevuld worden met nieuwe kostencategorieën die we nu nog niet weten.... Is dit mogelijk? En zo ja, hoe doe ik dit op de makkelijkste manier? :)

Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • Budget template kopie.xlsx
    55,5 KB · Weergaven: 24
Het is net of er vandaag weer een soort van huiswerkronde begonnen is.;)

Dus voor de zoveelste keer. Data verzamel je in een tabel en vervolgens laat je er jouw analyses op los middels filters/draaitabellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan