geen email na firefox update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gimli

Verenigingslid
Lid geworden
5 aug 2001
Berichten
1.192
Een simpel geval van update error met mijn Linux / mint / :)
Nadat ik een update van Firefox op mijn computer heb gezet is er m'n gmail account verdwenen.
Hebt U enig idee wat er aan de hand kan zijn.

:confused:
 
Wat houdt je tegen om die opnieuw toe te voegen? De mail staat toch in de cloud. Je account zelf is niet verdwenen, maar enkel je lokale mailbox. Een bug in Firefox zal je online account niet verwijderen.
 
Wat me tegen houdt is dat zodra ik een nieuwe account aanmaak ik geen wachtwoord in kan vullen.
Is er geen manier om via een herstelpunt dit ongedaan te maken? :(
 
Wat me tegen houdt is dat zodra ik een nieuwe account aanmaak ik geen wachtwoord in kan vullen.
Is er geen manier om via een herstelpunt dit ongedaan te maken? :(

Hoezo kan dat niet?
Is er geen wachtwoordveld?

Je kan een Windows Systeemherstel overwegen.
 
Je kan een Windows Systeemherstel overwegen.
Met een Linux Mint?? Lees je wel PHP4U?

Gmail verdwijnt niet als je FF een update geeft. Je hebt neem ik aan gewoon de updates in het schildje geinstalleerd.
En stond je Gmail in je FF of zo?
Ga naar je Googleaccount, log in en kies daarna voor je gmail.
 
Bedankt voor Uw antwoord(en).:)

Het euvel is niet op mijn computer van toepassing, maar op die van m'n vriend. Het is dus niet eenvoudig om het probleem op te roepen, want ikzelf kan gewoon inloggen. :cool:
Het komt er op neer dat na een update van FireFox de email post is verdwenen.

Ik kan me herinneren, dat me ook zoiets is overkomen, rede waarom ik nu 2 gmail adressen heb.
Het antwoordveld, waar het wachtwoord ingevuld moet worden blijft grijs en vermeld dat het wachtwoord niet bestaat.
Ik vermoed dus, dat het niet de juiste pagina is waar een nieuwe account aangemaakt wordt.

Een herstelpunt vinden in een Linux-mint uitvoering is volgens mij niet mogelijk, maar en oplossing heb ik niet.
De video geeft mij wel inzicht, maar dat is wanneer je al in de gmail account bent.

Ik laat dus in het midden wat er aan de hand is, want ik vermoed dat er een spraakverwarring is tussen een browser en een Gmailaccount.
Op m'n computer heb ik er geen last van, maar op m'n mobiel komt bij gmail enkel een bericht dat Gmail sinds 2018 is gestopt met service.
:p
 
Verwijder de data en cache van de Gmail-app op je foon, daarna zou het weer moeten werken.
Videootje:
[video=youtube;mYnO7nX4KZw]https://www.youtube.com/watch?v=mYnO7nX4KZw[/video]
 
Een herstelpunt vinden in een Linux-mint uitvoering is volgens mij niet mogelijk, maar en oplossing heb ik niet.
En zeker geen Windows herstelpunt ;)

Linux Mint heeft dat wel maar dat heb je alleen als je dat ingesteld hebt.

Het is lastig als het niet het eigen probleem is maar van iemand anders. Dan moet je afgaan op wat hij/zij je verteld.
Ik zou zeggen, geef hem/haar wat scrapheap hierboven zegt, wellicht lost dat het op en anders ja.....geen idee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan