Barcodescanner Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satangel

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2006
Berichten
350
Ik zoek een barcodescanner voor de Latitude 7220 Rugged tablet. Die draait Windows 10.

Iemand die hier info over heeft? Ik heb al wat gezocht maar klinkt niet echt hoopgevend.... Veel QR codes maar geen barcodes.

Ik zou het gebruiken om dan data in een Excel te plaatsen
 
Ik snap je vraag niet helemaal. Dat tablet(je) ziet er imposant uit; ik denk dat die in een 'gevecht' met een iPad zonder noemenswaardige kleerscheuren na afloop de kast weer in kan, terwijl ik van de iPad wel nooit meer alle afgebroken onderdelen zal terugvinden :). Zo te zien zit er ook een USB poort op, dus dan kun je toch een barcodescanner aansluiten?
 
Inderdaad, volgens de specsheet zit er usb 3.1 op zoals @ Octafish al opmerkt en draait het ding Win 10 64 bit dus zou in principe elke willekeurige barcodescanner aangesloten moet kunnen worden zolang deze door Win 10 wordt ondersteund.
 
Ik snap je vraag niet helemaal. Dat tablet(je) ziet er imposant uit; ik denk dat die in een 'gevecht' met een iPad zonder noemenswaardige kleerscheuren na afloop de kast weer in kan, terwijl ik van de iPad wel nooit meer alle afgebroken onderdelen zal terugvinden :). Zo te zien zit er ook een USB poort op, dus dan kun je toch een barcodescanner aansluiten?

Zeker waar maar bedoeling is om met deze tablet in heel mobiel en kabelvrij te blijven. Er zit een leuke camera in en het is dan toch zonde om een extra toestel te moeten aansluiten voor iets dat de camera normaal ook kan?
Anders kan ik even goed een laptop kopen en zo de USB scanner aansluiten, maar dan ben je nog minder mobiel.

Vraag is dus; is er weet van een Windows 10 software die barcodes kan halen uit een foto van een camera?
 
Of gebruik de camera van je telefoon. Voor Android is bijv. QRbot erg geschikt (lees, is in staat om snel na elkaar barcodes te scannen).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan