MP3 ratings terugzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

s0me0neelse

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2017
Berichten
218
Hallo,

ivm een behoorlijk grote muziek verzameling en het terugvinden van favoriete muziek probeer ik al
enige tijd de ratings van de afzonderlijke mp3 bestanden naar "not rated" terug te zetten. Helaas heb
ik nergens een programma kunnen vinden waarmee ik dat voor meer dan 50.000 mp3's in 1 keer
kan doen. Hierna zou ik dan alleen de door mij gekozen mp3's een hogere rating kunnen geven !

Het programma mp3tag heb ik, maar heeft deze optie naar mijn weten niet, welk programma wel....

Iemand een idee ?
 
Selecteer je set met MP3 bestanden.
Klik er met rechts op en kies Eigenschappen.
Klik op de tab Details.
Pas de gewenste optie(s) aan en klik op Ok.
 
Hi edmoor,

deze methode is mij bekend, helaas moeten de mp3 files hiervoor geselecteerd worden en niet de hoofdmap.
Wat ik zoek is een manier om de gehele mediafolder op de nas in 1 batch aan te passen. Dit zijn bij mijn
mediafolder 600 mappen met mp3s
 
Probleem opgelost,

toevallig een threat gevonden over dit topic...
Met mp3tag is het toch mogelijk door de hoofdmap te selecteren met mp3tag, alle bestanden
inlezen "kan wel ff duren" dan alle bestanden selecteren, daarna ctrl-t drukken en de tag "rating"
verwijderen door op het rode kruis te klikken. Wanneer je daarna met b.v. winamp alle bestanden
controleerd is de optie rating nog steeds aanwezig, alleen alles staat op not-rated !!

dit even ter info voor toekomstige lezers met dezelfde vraag ;-)
 
Ok dan :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan