Audacity geen mic

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.417
Halllo,
Ik wil met Audacity geluid opnemen, maar als ik op de opname knop druk, krijg ik een melding: Fout bij openen van opname-apparaat. Foutcode 0 success. Ik heb al bij Instellingen-Geluid gekeken, maar daar zie ik geen invoerapparaat staan.
Wat te doen?
 
Kan je mij vertellen hoe dat gaat (windows is pas opnieuw geïnstalleerd)
 
Zie je überhaupt wel invoer en uitvoer apparaten? Anders is je installatie niet goed.
 
Audacity van de laatste versie installeren. In het menu Bewerken > Voorkeuren > bij Apparaten de instellingen goed zetten. In de Volumemixer van Windows de instellingen bij na lopen.

Ik neem wel eens geluid op maar een paar andere computers kunnen dat niet en in dat geval zal geen enkel programma wat dit beloofd werken. De moederborden zijn gewoon anders en ik heb dit nooit kunnen verhelpen met bijvoorbeeld ander stuurprogramma. Dat is dan wel een valkuil, dat het op uw computer misschien niet mogelijk is. Bij mijn weten is het ongedocumenteerd en kan daarom niet zeggen wanneer een computer dat wel of niet heeft.
 
Bij invoer staat: Geen invoerapparaten gevonden.
Hij heeft het altijd gedaan.
Hoe krijg ik dat gedaan?
 
En wat heb je allemaal aangesloten dan? Je geeft eigenlijk wat weinig informatie... Zie je die apparaten überhaupt wel in je apparaatbeheer?
 
Bij Apparaatbeheer staat:
Audio-invoer en -uitvoer:
Digital Audio
Luidsprekers
 
Hallo,'
Het is opgelost.
Bij de her-installatie van W10 was de driver van de geluidskaart niet geinstalleerd. Deze geinstalleerd en nu doet alles het weer.
Bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan