kan sommige emails niet openen met telenet webmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

u790105

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2017
Berichten
174
kan sommige emails van telenet webmail niet openen
ik werk met windows 10
op sommige emails verschijnt er geen kadertje download
wie kan mij helpen
 
Welke browser wordt er gebruikt voor deze webmail?
Probeer eens een andere browser, is het probleem er dan nog?
Is een plging van de browser de oorzaak?
Welke virus scanner heb je of zijn er 2 virus scanners actief op je PC? Schakel ze tijdelijk even uit en test dan of de webmail werkt.
Heeft telenet een melding over problemen gemeld op hun site?
Kijk ook eens rond op de Telenet forums of er meer mensen zijn met die problemen : https://www.netweters.be/t5/E-mail/bd-p/E-mail

op sommige emails verschijnt er geen kadertje download
Vraag: Wat hoort er te staan om te downloaden? Een bijlage of....????
Sinds wanneer treedt het op? Is er verder iets opgevallen?

Op Windows 10 worden vaak email bijlages geblokkeerd, bekijk dit verhaal of het hier van toepassing is. Pas de instellingen aan zoals het daar geadviseerd wordt:
https://support.microsoft.com/nl-nl...opheffen-15e08854-6808-49b1-9a0a-50b81f2d617a
 
Laatst bewerkt:
kan sommige emails van telenet webmail niet openen
Er is nogal verschil of je mailtjes van de afzender telenet webmail niet kan lezen, of sommige mails op de webmail pagina van de provider telenet webmail niet kan lezen. In het eerste geval stuurt Telenet jou mailtjes met bepaalde opmaak die ze in hun eigen webmail app niet kunnen openen (wat erg knullig is natuurlijk), in het andere geval krijg je mails van sommige afzenders waar wat mee is. Het is pas een probleem als je dit bij alle mails hebt, want dan zit er iets aan jou kant goed fout. Maar zijn het mails van dezelfde afzenders die het consequent niet doen, dan kun je al wat specifieker zoeken.
Dus duidelijk omschrijven wat je probleem nu is :).
 
dank aan allen die gereageerd hebben
browser edge verwijderd en terug geinstalleerd
nu kan ik al mijn emails terug open doen
 
Kijk dan ook even naar je instellingen, en schrijf ze op, zodat je de volgende keer weet wat (en waar) je aan moet passen als het weer een keer gebeurt :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan