Office programma's openen erg langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
1.695
Office 2019 programma's zoals Word, Excel openen erg langzaam.
Wat kan ik hier aan doen?
 
Je geeft wel héél erg weinig informatie. Sinds wanneer? Is er een update geweest? Heb je software geïnstalleerd? Wat is ‘langzaam’? Etc.
 
Werkt u via de cloud (onedrive)? Dan zou daar wel eens het probleem kunnen zitten.
 
TS zegt dat de programma’s traag starten. Dat heeft niets met de cloud (of OneDrive)met maken. Office 2019 is sowieso een standalone versie.
 
TS zegt dat de programma’s traag starten. Dat heeft niets met de cloud (of OneDrive)met maken. Office 2019 is sowieso een standalone versie.

U heeft gelijk. Ik interpreteerde het als "word documenten openen traag", maar duin1 zegt dat de applicaties traag starten.

Goed, nu maar wachten op meer informatie.
 
Ik ben het er mee eens dat de TS zoals gewoonlijk geen informatie geeft.
@srpchulp kan ik ook wel volgen. Open je een bestand vanuit de verkenner zonder dat de applicatie geladen is dan kan het bij grote bestanden wel even duren. Als eerst de applicatie gestart wordt en dat duurt lang dan wordt het natuurlijk een ander verhaal.

Aan de terechte Etc. van @OctaFish in #2 zou ik nog toevoegen
Informatie van het systeem?
Welke versie van Office 2019?

Om geholpen te kunnen worden moet je informatie geven.
 
Je geeft wel héél erg weinig informatie. Sinds wanneer? Is er een update geweest? Heb je software geïnstalleerd? Wat is ‘langzaam’? Etc.

Toch wel een beetje vreemd dat iemand een vraag plaatst en vervolgens niet kijkt naar de reacties, althans zo kan ik verklaren dat ie totaal niet reageert op verzoeken om wat meer informatie te geven.
 
Sorry voor te laat reageren.

Snap er als oude leek niet veel van.

Maar toc bedankt voor jullie moeite. Dit geval vind ik helaas moeilijk. MIsschien niet voor jullie,maar ik ga zo wel verder. Wat langzamer maar ja..?:):):thumb::thumb:
 
"Misschien niet voor jullie".
Dat is een onjuiste aanname, want helpers hebben mogelijk meer kennis maar moeten vaak zaken ook op(uit)zoeken waar het probleem nu exact zit. En als je dan zoekt en meer informatie krijgt, kun je zaken oplossen. Punt is, je moet er moeite voor doen, de één meer dan de ander, maar daar leer je weer van. Ik wist ook niets toen ik begon met W98, later XP, toen W7 en nu W10. Van Excel wist ik ook niets. Alles geleerd van dit forum.
 
Laatst bewerkt:
Misschien zit je harde schijf wel te vol..... PS: Hoeveel vrije ruimte is er nog?
is er een besmetting geweest met een virus oid. PS: Test een met Malware bytes free.
Is de kwaliteit v/dde schijf/SSD wel niet zo goed meer: PS: Test met Crystaldisk info (software), check de gezondheid ervan.
 
Microsoft Office Opening too Slow in Windows 10van SENSO opgelost

Microsoft Office Opening too Slow in Windows 10 van Senso opgevolgd.

Volgens mij nu opgelost.

En de opmerkingen dat ik niet reageer moet ik helaas negeren. Lukt me niet, ben even weg. Maar toch allemaal bedankt. Ook ik leer veel van Helpmij.nl

Dat heb ik toch wel vaker laten blijken? :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan