Edge en downloads

Status
Niet open voor verdere reacties.

doe-dit-dan

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2001
Berichten
906
Hallo, Ik open een pagina van mijn werk, daar staat mijn rooster voor komende dagen,
De dienst open ik, en save (download) ik , sla hem op bijv. dtcma pdf
daarna de volgende dag sla ik op als dtcdi pdf

sluit de de pagina, ga naar de map waar deze bestanden in zitten

bijv. nu open ik dtcdi pdf, echter deze opent de maandag

Ben erachter dat na elke keer opslaan ,downloads of geschiedenis wissen dit wel goed gaat

wat is hiervoor een betere oplossing??

adobe heeft geen recente bestanden ingesteld ,ligt aan de browers ????

Wie heeft een idee
Hartelijk bedankt
 
Heel raar verhaal. "sla hem op bijv. dtcma.pdf" Niks bijv. je slaat deze zo op of niet! Als dat maandag is, is dat maandag.
Dinsdag opgeslagen als dtcdi.pdf is dinsdag en kan nooit bij opening maandag zijn. Als het waar is wat jij schrijft kan Hans Klok wel inpakken.;):d:d:d

bijv. nu open ik dtcdi pdf, echter deze opent de maandag
Of het betreft de eerste download (twee gelijke downloads) en jij denkt dat het dinsdag is. Dat schiet dus niet op.
 
Laatst bewerkt:
Heb je überhaupt wel gecontroleerd in de map of er wel twee bestanden zijn? En hebben die een verschillende datum/grootte? En weet je zeker dat de pagina de juiste data ook inderdaad heeft ingeladen? Als je te vroeg opslaat dan kan ik mij nog voorstellen dat je de oude data (van maandag) dus opslaat in een nieuw bestand dat jij dan dtcdi.pdf hebt genoemd. Tja, een bestandsnaam heeft natuurlijk niks met de inhoud te maken! De vraag is dus ook: gebeurt dit altijd (als je de geschiedenis niet wist)?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan