Mobieltje terugzette naar de Fabrieksinstellingen ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,

Een kennis van me, die z'n Mobiel gebruikt momenteel erg veel stroom. De accu is veel sneller leeg als de mijne.

Als je een Google-Backup maakt van dat Mobieltje, en hem dan terugzet naar de fabrieksinstellingen, en daarna die Google-Backup terugzet,

zet je dan ook de fabrieksinstellingen weer naar de instellingen van heden terug? (Want dán heet dát geen zin)

Met vriendelijke groet

Dukkel
 
Nee, daarmee worden niet de fabrieksinstellingen terug gezet.
Hoe dat wel moet staat in de handleiding en is ook wel op het internet te vinden.
Uiteraard wel eerst die backup maken.
 
Hallo Edmoor,

Het probleem is dat bedoeld Mobieltje nu veels te veel stroom vreet, er moet wat verkeerds AAN staan
Daarom wil ik de originele fabrieksinstellingen terug hebben,

Dus volgens jou, kan ik gewoon
1) een Google-Backup maken.
2) de Fabrieksinstellingen terugzetten
3) de Google-Backup weer terugzetten, zodat ik alle Contacten enz. weer terug heb.

En dan draait dat Mobieltje weer, met-dien-verstande, met de huidige fabrieksinstallatie, en niet de instellingen die maken dat het Mobieltje stroom vreet.

Dan is het dus een fluitje van een cent.

Met vriendelijk groet
Dukkel
 
Als je nog een backup kunt maken moet je dat uiteraard eerst doen.
Als dat niet meer kan houdt het op natuurlijk en kan je alleen de fabrieksinstellingen terug zetten.

Als hij nog wel aan gaat kan je ook in de apps instellingen kijken welke apps er actief zijn en die allemaal sluiten.
Dat scheelt ook in stroom verbruik.
 
Hallo Edmoor,

Ik heb er al vanmiddag talrijke App's uitgezet, maar desondanks vreet ie stroom.

Het kan volgens mij nog niet de Accu zijn die gaar is, want hij is pas 1 jaar oud.
 
Dus backup maken en terug naar fabrieksinstellingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan