Kort vraagje woocommerce

Status
Niet open voor verdere reacties.

femke98

Meubilair
Lid geworden
16 dec 2006
Berichten
6.679
Even een kort vraagje:
ik wil graag mijn webshop apart hebben van mijn website.
Kan ik een subdomein aanmaken, daar een woocommerce theme opzetten, en dan alle gegevens van mollie (lees keys) overnemen?
En dan uiteraard op mijn website een link naar het subdomein?

Reden:
vind mijn webshop niet handig, niet overzichtelijk genoeg.
Vandaar dat ik het zo wil doen.
 
Dat zou prima moeten kunnen. Of je een domein of subdomein hebt, alles is hetzelfde.
Mogelijk dat je bij de connectie naar Mollie de nieuwe hostname of URL moet opgeven, maar dat kan geen probleem zijn.
 
Laatst bewerkt:
Nu ik weet dat het kan wil ik al mijn producten van de ene webshop importeren naar de andere.
Ik heb een cvs bestand, ik doe op de nieuwe webshop producten aanklikken, dan importeren en dan het cvs bestand aanklikken.

Maar ik krijg een melding: dit bestandstype is om veiligheidsredenen niet toegestaan.

Nu heb ik al een regel in de config.php gezet
Code:
define('ALLOW_UNFILTERED_UPLOADS', true);
maar dat werkt niet.

Daarna een code in functions.php en plug-in WP Extra File Types gebruikt, waar .csv niet eens aan te vinken is omdat deze niet in de lijst voorkomt.

Uiteindelijk wel gelukt met een ander plug-in Product CSV Import Export (BASIC) maar nu komen niet alle producten mee en ook de foto's niet.
Wie helpt mij hiermee?
 
Foto's staan toch niet in de CSV, een anders toch enkel met een verwijzing?

En heb je een idee of er een logica zit waarom alle producten niet worden ingelezen? Stopt dit bij een opvolgend nummer, of bepaalde letter in alfabet? Krijg je foutmeldingen? Wat zegt de error_log?
 
Een csv bestand kan soms vastlopen op een " in teksten.

Bijvoorbeeld artikel "Appels" met deze omschrijving en prijs kan niet worden ingelezen
"Appels","Een kilo "heerlijke" appels",1.98
Dat komt omdat heerlijke tussen dubbele aanhalingstekens staat.
 
Ik weet dat ik dit probleem al eerder heb gehad, volgens mij had ik toen de vraag hier ook gesteld. Ik heb toen het antwoord gevonden wat toen hielp. Ik kan het helaas niet terugvinden.

Ik weet dat media foto's niet in een cvs staan PHP4U, errorlog heb ik nog niet na gekeken.

Dat van de " weet ik, je kan dat veranderen dacht ik. Of de cvs in txt bestand maken, maar ook dat werkt niet.
Hm.....
 
Dat van de " weet ik, je kan dat veranderen dacht ik. Of de cvs in txt bestand maken, maar ook dat werkt niet.
Opslaan met een andere bestandsextensie (.txt of iets anders) werkt idd niet.
Afhankelijk van de import tool zie je meestal 1 van deze 3 oplossingen.

"Een kilo \"heerlijke\" appels."
"Een kilo ""heerlijke"" appels."
"Een kilo heerlijke appels."

Bij de laatste oplossing moeten de " handmatig uit teksten worden verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
Update:
alles is gelukt. De producten heb ik handmatig ingevoerd, niet eens zo slecht idee geweest, omdat ik het in één keer goed heb kunnen doen. Geen foutjes kunnen meenemen vanaf een andere installatie.
Mogelijk dat je bij de connectie naar Mollie de nieuwe hostname of URL moet opgeven, maar dat kan geen probleem zijn.
Ik heb contact met Mollie opgenomen en zij hebben de URL voor mij veranderd. Dat kan je namelijk zelf niet, je moet dan een nieuwe website toevoegen etc. maar dit was veel handiger.

Alles werkt dus ik ben een blij mens.

Iedereen bedankt voor bijdrage aan deze topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan