Instellen van Newsleecher

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruggeling

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2002
Berichten
368
Ik heb Windows 10 opnieuw geïnstalleerd en heb dus ook Newsleecher opnieuw moeten installeren.

Voorheen kon ik in Newsleecher een bepaald bestand downloaden. Dit duurde dan even en later stond het bestand in een door mij toegewezen map helemaal gereed.

Op dit moment worden de .rar bestanden in deze map gezet en verder gebeurt er niets. Ik moet ze dan zelf uit gaan pakken, terwijl dit voorheen automatisch gebeurde.

Ik heb bij de settings gekeken, maar ik krijg het niet voor elkaar, dat dit automatisch gebeurt.

Wie kan mij hier verder mee helpen?
 
Gij zult niet stelen. 1 van de eerste geboden.:D
 
Andere versie van Newsleecher? Nog geen rar programma geïnstalleerd?
 
Gij zult niet stelen. 1 van de eerste geboden.:D
Wanneer handel je illegaal op Usenet? Het abonneren op nieuwsgroepen en lezen en reageren op posts is legaal, zolang er geen lasterlijke content wordt gepost of mensenrechten worden geschonden. Het downloaden van content is wettelijk toegestaan, als het maar video- en geluidsbestanden, programma’s of andere bestanden zijn die onbeperkt toegankelijk zijn en waar géén auteursrecht op rust.

Helpmij verleent geen medewerking aan het downloaden van illegale content.
 
Laatst bewerkt:
Buiten de gegeven info over het gebruik van usenet laat ik nu in het midden, dat is ook geen antwoord op de vraag.

Ik zou in dit geval de interne unzipfunctie van newsleecher uitzetten.
Newsleecher blijft ver achter met updates dan Rarlab. Wanneer een bestand met een nieuwere versie van winrar is gemaakt kan newsleecher deze niet meer uitpakken.
Verstandiger is dan deze bestanden apart uit te pakken met een externe unzipper.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan