Text recovery converter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
382
Goedenavond


kent iemand de text recovery converter om files te openen als ~$NGPROEVEN voor 1 op 50 (1).docx

Hoe wordt die gebruikt aub ?

Mvg


Audass
 
vraag is niet opgelost


is uw voorstel van toepassing op Word voor MacOS ?

Goedenavond

Audass
 
Ik zou zeggen, lees het eens door, want dat kan je nooit in die paar minuten hebben gedaan.
Je kreet "vraag is niet opgelost" is totaal overbodig.
 
Gpedemorgen


heb last om uit te voeren wat geschreven staat

kan niet alle stappen uitvoeren

Een dergelijke file doorsturen is van geen nut , meen ik ; kan enkel mijn iMac uitgetest worden ??

Mvg

Audass
 
kan niet alle stappen uitvoeren
Wat bedoel je daar mee? Er zijn dacht ik niet zoveel helpers met een Mac (ik niet in ieder geval), dus de specifieke Mac trucjes ken ik dus niet, maar een reservebestand (dat zijn de bestanden die met een ~ beginnen) zou je op één van de aangegeven methodes moeten kunnen openen. Niet allemaal tegelijk :). Het is dus bepaald niet de bedoeling dat je alle stappen doorloopt. Word documenten zijn uitwisselbaar tussen Mac en Pc, dus je kunt in ieder geval eens proberen om het bestand mee te sturen. Nu kunnen we dus helemaal niks...
 
text recovery converter

goedemorgen

ziehier een voorbeeld

Met dank bij voorbaat


Audass
 

Bijlagen

  • ~$NGPROEVEN voor 1 op 50 (1).docx
    162 bytes · Weergaven: 29
Zal er eens naar kijken, maar gezien de grootte (162) vermoed ik dat er niks in staat.
 
Dit is de enige tekst die er in staat:
Code:
Microsoft Office User
Microsoft Office User
engproeven Result mengsels_KI (
Heb je dus niet zoveel aan :).
 
Ik vermoed dat het bestand is aangemaakt voordat er een AutoHerstel bestand is aangemaakt. Daarvoor kun je een tijd instellen (standaard geloof ik 10 minuten). Dus als je Word na 11 minuten crasht, heb je een bruikbare backup, maar met 9 minuten ben je alles kwijt :).
 
interessante tip, octaFish , maar maar waar maak je een AutoHerstel bestand aan , aub ?

Mvg

Audass
 
Autoherstel maakt tijdelijke bestanden aan die worden verwijderd bij het correct afsluiten van een Office pakket. Gebeurt dat onrechtmatig, dan blijven ze staan en kun je ze herstellen in het betreffende pakket. De link verwijst naar de AutoRecovery op de mac. Wellicht heb je er wat aan :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan