• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel document op bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gek genoeg heb ik nooit zulke problemen. Dus ik hoef geen enkele actie te ondernemen. Zal wel aan mij liggen.
Ik vraag niet of jij die problemen hebt, maar wat jij zou doen. TS heeft een probleem en wil dat graag opgelost hebben.
En dan wordt hier een halve vraag gesteld waar naar 25 wedervragen eindelijk de kern van het probleem wordt uitgelegd.
Mij is het probleem duidelijk en het staat goed omschreven in de eerste post. Als dat jou niet duidelijk is, dan vraag je om een toelichting. Dat doe ik zo vaak.
Logisch nadenken en zelf wat proberen is er bij de meesten niet meer bij dus is alles de schuld van iemand anders.
Jij bent dan gezegend omdat je logisch kunt nadenken maar niet alle mensen kunnen dat. Ik denk wel dat mensen zelf wat proberen, maar ze verzuimen dat om dat door te geven en dan krijg je allerlei onnodige vragen van helpers. Dat heb ik al zo vaak gezegd op dit forum. Zie ook de basisstappen in het begin van de sectie Windows. Daar staat duidelijk geef aan/door wat jezelf (al) hebt uitgevoerd!

De schuld bij anderen leggen ligt voor de hand immers Windows, Office, Outlook e.d. zijn geen programma's door mij en mensen die problemen hebben ontwikkeld. Als je zelf fouten maakt moet je ze niet afschuiven op een ander. Zeg dan, ik zat fout. Maar goed het is eerder uit frustratie dat men dat zegt omdat, als ik dat met name over dit onderwerp twee uur op internet/fora lees, dat men met dit probleem en soortgelijke problemen worstelt en de zogenaamde oplossingen vaak op volstrekte willekeur lijken en al jaren lopen dan geef ik toch MS de schuld. Of alle forahelpers bakken er niets van of MS is verantwoordelijk voor de problemen en dat laatste heb ik dan liever. Juist forahelpers lossen de meeste problemen van MS op. Dat is een feit.

@Route99
Onedrive was ik ook wel tegengekomen maar zo zijn er nog wel tien meer en dat bedoel ik met gokwerk. Ik neem aan dat TS zelf ook 'tig' artikelen leest. Ook de add-inn en vertrouwenscentrum (JVeer ) had ik wel op internet gelezen. Machtigingen is ook te vinden maar niet plausibel.

Voer een repair of een herinstallatie van Office uit. Die kwam ik weinig tegen, echter ligt voor de hand. Maar waarom is die niet "standaard" onder Help van Office, opdat de klant bij problemen als eerste de installatie kan laten controleren. Dat zou toch het eerste advies van MS in dit soort gevallen moeten zijn!
 
Nu staan mijn tips er 2x .... das veel teveel eer..... :eek:
 
@route99
Volgens mij maar één keer en is het wel goed gegaan. Overigs stond het probleem al onder Feedback door Femke98 aangekaart en de hoofdbeheerder "Y" had de server al "een schop gegeven"? Mogelijk 380V krachtstroom gebruiken?;):D:D:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan