Probleem met Canon Pixma G3501

Status
Niet open voor verdere reacties.

pdka

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2002
Berichten
252
Ik heb een nieuwe Canon Pixma G3501 printer gekocht. Ik heb het beschermende materiaal verwijderd, de twee cartridges geplaatst en de inkttanks gevuld met inkt. Allemaal op een ordentelijke manier. Als ik printer aanzet knippert het alarmlampje maar liefst 22 keer, stop dan even en knippert dan weer 22 keer etc. Wat kan hier aan de hand zijn???
 
En als je de cartridge eruit haalt?

Wat zegt de manual?
 
Ik heb een paar keer de cartridges eruit gehaald en weer erin gestopt. Dat hielp niet.

Ik had nog helemaal niets met de printer gedaan laat staan met papier. Ik was bezig met het voorbereiden van de gloednieuwe printer.

Overigens knippert ook het groene aan/uit-lichtje (afwisselend met het oranje alarmlichtje). Volgens de manual, die VDK_P aangeeft, moet je bij >10 keer afwissselend knipperen van de lampjes de printer van de stroom halen en vervolgens weer op de stroom aansluiten. Heb ik een paar keer geprobeerd, maar helaas. Ik vrees dat er niet anders opzit dan hem terug te sturen. Of heeft iemand nog een suggestie?
 
Laatst bewerkt:
Het is gebruikelijk om de leverancier ook eens kans te geven, mss zien wij wat over het hoofd.
Eigenlijk is dat je meest directe lijn met je aankoop. Of de Helpdesk van de printer fabrikant.
 
Ik denk dat ik dan maar direct de helpdesk van Canon bel. Bedankt voor jullie reacties.
 
Heb inmiddels contact gehad met de helpdesk van Canon. Conclusie (gebaseerd op mijn probleemomschrijving) was dat het toestel waarschijnlijk defect is. Ik heb de printer inmiddels geretourneerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan