Printer Canon IP PIXMA 4500 geen driver voor windows 10 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Berichten
979
Hoi Allemaal,

Na het terziele gaan van mijn Pixma 4300 die prima draaide op windows 10 ,heb ik een IP Pixma 4500 van iemand gehad.
je zou zeggen die moet je dan toch ook zo kunnen aansluiten aan een W10 .

Helaas zie ik , buiten dat er geen drivers voor zijn ( was er trouwens ook niet voor de 4300 ) geen mogelijkheid om deze zichtbaar te maken op mijn W10.

Wie kan mij de oplossing geven, want hij moet toch gewoon kunnen draaien op W10 als de 4300 dat ook kan?

Ik ben benieuwd :rolleyes:

Dank vast voor jullie inzet om mee te denken.:d
 
hoi Mannen , dank voor jullie snelle reacties.:thumb::thumb::thumb:
Ja gelijk maar daar reageerd ie niet op of kan ik beter eerst alle oude drivers verwijderen...?
 
Je moet altijd de oude drivers eerst verwijderen....
Daarna pc herstarten en de printer, indien via usb gebruikt, pas aansluiten als de software daar om vraagt en niet eerder..
 
Je kunt ook nog proberen via 'instellingen'->printers en scanners-> printer toevoegen->
Er wordt dan gekeken of er een printer gevonden kan worden (dan moet die wel aangesloten zijn en aan staan)
Wordt er niets gevonden dan kies je voor:
'de printer die ik wil toevoegen staat niet in de lijst' -> mijn printer is wat ouder, help mij met zoeken

Soms wil dat ook werken.
 
Hoi Scrapheap en maestro12,

Ook jullie dank voor de info, Ik heb watScrapheap voorstelde de oude meuk er uit gehaald en toen de 8.1 er in gezet.
En dat werkte gelijk. :d

Het probleem wat deze printer geeft is nu dat hij alleen de bovenkant print en de rest zeg maar de kop alleen van mijn printjes en de rest laat ie blanco.

Dus bij de testpagina voor de printer alleen het bovenste stuk en de rest laat ie leeg....

Daar kan ik dus weinig mee, zou daar nog een oplossing voor zijn ?

Super bedank i.i.g. voor het voorgaande....:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Hoi Mannen , Sorry dat ik een andere vraag in deze draad heb geplaatst maar de bovengenoemde problemen zijn opgelost.
Ik heb de printerkop schoongemaakt, en dat loste het op.
Nogmaals sorry.:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan