Wat betekent dit pictogram in mijn W10-verkenner precies??

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
774
Hallo, ik zie in mijn verkenner een map met daarop een kleine weergave van Google Drive daar op afgebeeld (bijlage, links).
Wie weet wat dat precies betekent ??
 

Bijlagen

  • Schermopname (78).png
    Schermopname (78).png
    554,9 KB · Weergaven: 44
Dat is het logo van Google Drive, als je dat icoon ervoor bedoelt.
Misschien voortaan even omcirkelen of een pijltje tekenen?
 
Dat is gewoon het Google Drive icoontje:
Google-Drive-icon.png
 
@PHP4u @edmoor
Weet ik, maar waarom wordt hier zo'n picto toegepast en niet een subdirectory gemaakt zoals voor icloud en onedrive??
 
Dat kun je wel voor elkaar krijgen maar ligt iets ingewikkelder. "If you want Google Drive to show up as a distinct option in File Explorer's navigation pane, just like OneDrive or Dropbox, things are a bit more complicated, but doable nonetheless."

Het staat in het laatste gedeelte van dit artikel.
 
Weet ik, maar waarom wordt hier zo'n picto toegepast en niet een subdirectory gemaakt zoals voor icloud en onedrive??
Nee, het is niet hetzelfde. Het is een shortcut. Wil je liever dat andere (drive) dan moet je dat zelf tot stand brengen.
Dat komt omdat die regel gewoon een shortcut is en een snelkoppeling geef je gewoon een pictogram.
Waarom Google niet doet wat jij wil weet ik niet maar dat kun jezelf doen. Dan moet je uitvoeren wat in het laatste deel van het genoemde artikel staat (dit = een link naar dat artikel, zie mijn eerdere post).
 
Laatst bewerkt:
Hi Senseo,
Ik weet het weer; het werkt met 'Back-up and Sync'; heb ik vroeger al eens gehad en ik vond het langdurige syncen met het ronddraaiende 'wieltje' in het systeemvak heel irritant.
Toen ik mijn Windows heb vernieuwd, heb ik dat achterwege gelaten.
Thx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan