Kan Word document niet invullen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
3.606
Betreft een word document dat ik moest invullen maar niet kon invullen.
Ik heb het daarnet kunnen invullen maar nu lukt het weer niet meer.
Wanneer ik op de tekst klik om in te voeren gebeurt er niets. Vanmorgen had ik trouwens hetzelfde voor maar toen kwam het document van een andere firma.

Het lijkt of het document steeds in een lees weergave wordt geopend in plaats van gewoon in word.
Ik gebruik word 2016.
 

Bijlagen

  • kbc-autolease-inlevering-fiets-invuldocument.docx
    102 KB · Weergaven: 66
Laatst bewerkt:
Misschien toch even handig voor andere mensen die Helpmij bezoeken en evt. een oplossing zoeken om je vraag in oorspronkelijke staat te herstellen en je oplossing erbij te vermelden.
 
Voorbeeld.
Wanneer ik het document nu open vanuit word zelf lijkt het wel te lukken.
 

Bijlagen

  • a.jpg
    a.jpg
    326,7 KB · Weergaven: 41
  • b.jpg
    b.jpg
    322,9 KB · Weergaven: 50
Laatst bewerkt:
Wat is je probleem precies? Ik kan je bijlage prima openen en invullen.
 
Ik ook... totaal geen invulproblemen, wel met de toevoeging .....dat je eerst na de download moet accepteren dat het een document van het internet komt en daarna de door de maker ingestelde beveiliging, waarbij je de "toch bewerken" optie moet kiezen. Zie plaatje. Dit is met de standaard settings van Windows 10 en Office 2016.
Dat kan voor anderen natuurlijk anders zijn.
 

Bijlagen

  • afbeelding_2021-05-10_114318.png
    afbeelding_2021-05-10_114318.png
    5,6 KB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt:
Vreemd, als ik het document gewoon openklik krijg ik het zoals in deze afbeelding te zien.
Ik moet het echt vanuit word gaan openen om te kunnen invullen.
Wanneer ik dan op bestand klik krijg ik volgende te zien.
 

Bijlagen

  • c.jpg
    c.jpg
    322,2 KB · Weergaven: 43
  • d.jpg
    d.jpg
    147,7 KB · Weergaven: 40
Laatst bewerkt:
De Leesmodus uit je eerste plaatje is een andere weergave dan Afdrukweergave of Concept. Je kunt enigszins ingewikkeld wisselen (<Beeld>, <Document bewerken>) of je drukt op <Esc>. In beide gevallen kom je in de 'gewone' weergave terecht. Het is dus niet nodig om eerst Word te openen, en dan het document in te laden. Kwestie van hoe het document is opgeslagen, vermoed ik. Wél kun je in de Leesmodus (zou dat aan de naam liggen? :)) niet bewerken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan