Lukt niet om een link te maken naar Outlook.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,

Ik ben een beetje aan het stoeien met outlook.com

Let wel met outlook.com, niet dus met outlook.exe.

Outlook.com werkt net weer iets anders als Outlook.exe.

Outlook.com moet je aanroepen op internet, en ik zou er graag een link naar toe hebben, maar het lukt me niet.

Weet één van jullie dat misschien? En of het Uberhaupt wel gaat ?

MVG
Dukkel
 
Wat bedoel je met 'ik zou er graag een link naar toe hebben'? Ik gebruik het ook (naast de desktop Outlook), want het is wel eens handig. Kwestie van een Bladwijzer maken in je browser. Dat kan elke browser zijn natuurlijk. Dat webadres kan je dan selecteren, en in een nieuwe snelkoppeling op je bureaublad plakken bijvoorbeeld, als je geen zin hebt om je browser op te starten met alle standaard pagina's.
 
Hallo OctaFish

Werkt Perfect, dank je wel !!
 
Dan is de vraag denk ik opgelost. Mag je de betreffende knop nog aanklikken :).
 
Hallo Dukkel,

Dat is dan 50 euro

Let wel geen guldens, maar euro.

MVG
Senso
 
@Dukkel: NIET DOEN!! Senso heeft niets bijgedragen aan de oplossing, en dient daarvoor dus niet beloond te worden. Hoewel ik er geen probleem mee heb om soms mensen te betalen om geen antwoord te geven :d.
 
Hallo Dukkel,

Dat is dan 50 euro

Let wel geen guldens, maar euro.

MVG
Senso

Ben je niet goed?

Er staat achter je naam : "Mega Honourable Senior Member"

Nou laat die omschrijving maar gevoeglijk weg Senso !!!
 
Je krijgt de titel "Mega Honourable Senior Member" automatisch als je 6000 berichten hebt geplaatst.
Let wel dit zijn berichten, geen kudos of duimpjes omhoog.
 
Hallo alphamax

Ik vind de opmerking van Senso ZEER ongepast.

Wordt er niets aangedaan?
 
Als jij het nodig vindt kan je bij het bericht op attendeer "moderator" klikken.
Maar je kan het ook naast je neer leggen en ervanuitgaan dat iedereen wel eens een dag heeft dat ie wat minder goed uit zijn/haar woorden komt.
 
Laatst bewerkt:
de term Mega Honourable Senior Member Vraagsteller hebben ze nog niet uitgevonden. Zou perfect bij jouw passen @Dukkel :)
 
Hallo VenA

Nee, laat maar zitten.

Bovendien is het geen schande om e.e.a. te vragen, als je denkt dat je alles weet DAT is pas erg.
 
Beste Dukkel,
Dat is als grap bedoelt en gewoon humor. Het is bedoeld als komische parodie/karikatuur op jouw wijze van vragen stellen.
Er is al zo vaak tegen jou gezegd, doe dat niet met teksten vet of extra groot te maken! Maar jij doet er nooit wat op uit! De volgende keer open je doodleuk weer een topic met vette letters. Mag ik daar dan een keer een grap over maken of moet ik zo kinderachtig zijn daar melding van te maken bij een moderator. Dat is toch onzin. Maar goed als je mijn grap niet begrijpt, dan kan ik daar niets aan doen.

Je kunt alles vragen en ik beschouw niets als dom, daar heb ik het helemaal niet over. Jij verwart in dit geval de com extensie gebruikt in MS-DOS en de URL. Dat kan gebeuren en is voor mij juist een beetje komisch/leuk.

Zowel DOS als Windows hebben jarenlang de extensie ".Com" gebruikt en de extensie ".Com" mag niet worden verward met de ".Com" internet domeinnaam.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Senso

Okay, geaccepteerd.:p

Maar Outlook.com is toch een geheel ander programma als Outlook.exe (dat deel uitmaakt van Office 2019)

Ik weet dat het niet je sterkste kant is, maar ga het maar na zoeken. Misschien kom je er dan wel achter.
 
Laatst bewerkt:
Outlook.com
Waarom moet ik dan zoeken? Jij kunt het toch uitleggen en ophelderen. Ik heb al aangegeven dat ik denk, dat het in dit geval om een URL gaat. In post 2 van OctaFisch staat "webadres" en dat ontken jij later niet. Dus ik begrijp je niet.

Jij zegt Outlook.com is een programma, dan zeg je hier dus zelf dat het hier niet gaat om een bestand en geen bestand/file is.
 
Laatst bewerkt:
Jammer dan, dat je het niet begrijpt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan