Meerdere separate gegevens in 1 veld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wel. Niet elk bedrijf werkt met dezelfde omstandigheden. Dus generaliseren lijkt mij een beetje voorbarig. Vorige week nog kreeg ik bericht van één van onze leveranciers dat we de gevraagde informatie niet krijgen.
 
lol, je moet het wél vriendelijk vragen hé.

Maar alle gekheid op een stokje: het loont altijd de moeite om te proberen te samenwerken. En daar kan ik wél in het algemeen van zeggen, er is me nog nooit hulp geweigerd. Jij bent immers de klant en dat beseffen ze wel. Tip: spreek de technische contacten aan vanuit je eigen technische positie. Aan de verkopers heb je inderdaad niet veel, die weten meestal zelf niet hoe de applicatie ineen zit. Als je uitlegt wat je project is en waarom je het vraagt zal je misschien niet de totale structuur krijgen, maar waarschijnlijk wel hulp bij het ontwerpen van je database. Al is het maar een schema hoe een file er moet uitzien om gegevens in hun database te kunnen uploaden. Deze kan je dan gebruiken om jou eigen structuur aan te maken.
 
Fijn hoor, die tips, maar ik denk niet dat jij kan zien hoe onze contacten met onze leveranciers lopen. Dus ik zeg het nog één keer: wij.krijgen.ze.niet.punt. En er zijn meer leveranciers die ze niet aanleveren. Of hooguit in een hele summiere variant, waar je niks aan hebt. Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar. Bovendien sta ik niet te springen om te werken in een wereld waarin je met 'aardig vragen' wél iets voor elkaar krijgt, en met 'normaal vragen' niet. Of dat een collega het wél lukt, en mij niet. Kwestie van een stukje professionaliteit lijkt mij. Maar leuk voor jou dat het jou zo makkelijk afgaat :).
 
Octafish, het zal je mischien schokeren: maar het tweede deel van het antwoord was bedoeld voor de vraagsteller, en niet voor jou.
 
Lekker duidelijk dan. Overigens heeft TS de eerste keer dat je deze suggestie deed ook al niet gereageerd; waarom denk je dat het nu anders gaat?
 
wij.krijgen.ze.niet.punt.
Welk site is dit? Een subdomein van IK.weet.het.altijd.beter.nl?
Maar we dwalen af en je kan beter wat tijd reserveren voor alle vragen die je nog open hebt staan ipv op mijn reactie te reageren. (wat je toch wel gaat doen):d
 
Ach... Gelukkig heb jij nog steeds tijd genoeg om in mijn agenda te kijken. Get a life....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan