Youtube afspeelproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

userman

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2004
Berichten
247
Ik kan sinds 2 weken nog amper video's bekijken op YouTube of in Facebook met mijn browser Slimjet .(Chroom cloon) Het beeld flikkert, valt weg of er komen vensters trapsgewijs over elkaar ( zie foto) Met Edge of Firefox geen enkel probleem. Ik heb het op het forum van Slimjet als bug aangekaart maar blijkbaar ben ik de enige die dit heeft, Wat Facebook betreft zou dit al een tijdje zo zijn alhoewel ik er nooit last van gehad heb. Ik heb het probleem gelijktijdig op YouTube en Facebook gekregen.
Aan mijn systeem is niets veranderd buiten de normale updates van de browser en Windows.
Wat zou er aan de hand zijn ?
98QMc8W.jpg
 
Wat is het voordeel van zo'n exotische browser?
FASTEST WEB BROWSER THAT AUTOMATICALLY BLOCKS ADS?
Zal op het blokkeren van de ads wel fout gaan.
Verder geen ervaring ermee en ook geen behoefte om het te testen.
 
Het voordeel is dat in tegenstelling tot Chrome je hiermee alle voordelen hebt maar niet de nadelen zoals je privacy. Bij Chrome weet Google elke letter die je typt en houd alles over je surfgedrag bij of je dat nu wil of niet. Verder is die echt een pak sneller dan Edge of Firefox, pagina's staan er ogenblikkelijk terwijl andere browsers zeker op pagina's met veel (externe)media toch even nodig hebben om de pagina te laden.
Als je deze gewoon bent en dan terug naar een andere gaat merk je pas hoe snel die is.
En die ad blocker heeft er niets mee te maken, ook uitgeschakeld is het probleem aanwezig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan