Macromedio flash programmering alternatief

Status
Niet open voor verdere reacties.

carloschouw

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2015
Berichten
225
Hoi!

Ik maakte sinds kort gebruik van een E-learning systeem die gemaakt is met macromedia flash. Flash wordt niet meer ondersteund en zoek hiervoor een alternatief. Iemand een idee? Het doel waarvoor ik flash gebruikte was enkel voor het maken van een E-learning meer niet. Ik kom op internet wel E-learning (LMS) systemen tegen maar die zijn vrij prijzig en ik wil niet afhankelijk zijn van derden maar zelf ontwerpen.
 
Dan zul je iemand moeten zoeken die CSS, JavaScript en canvas beheerst.
 
Misschien kan je de iSpring Free (klik) gebruiken, die genereert een HTML5 cursus vanuit PowerPoint mbv een addon in PowerPoint. Als dit onvoldoende mogelijkheden heeft dan is zelf html5, css3 en Javascript schrijven een manier met de meeste mogelijkheden maar zonder kennis/ervaring heb je dit niet in een week onder de knie.

De betaalde versie is inderdaad jaarlijks prijzig voor kleinschalig gebruik.
 
Laatst bewerkt:
Dank voor jullie hulp! Die iSpring ziet er ook goed uit, dan wordt het de Suite versie want de Free variant is erg beperkt. Wel een leuke methode om een E-module te maken. Ik ga er eens mee spelen :)
 
Zoals ik het lees is de suite een abo. Er staat "Suite 690 € per author / year" (of Suite Max 870 € per author / year). Ik begrijp dat dit geen probleem is voor jouw E-module(s) :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan