Virus melding ja of nee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob007

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2002
Berichten
216
Ik krijg dus een virus melding van rechts onder maar ik geloof het niet!:confused:
Willen jullie even meekijken? En wat zeggen jullie?
En als ie nep is hoe haal ik die melding dan weg?

VrGr Rob
 

Bijlagen

  • Virus jaofnee.png
    Virus jaofnee.png
    258,4 KB · Weergaven: 83
En van welk programma komt deze melding dan, want "rechts onder" kan van alles zijn...?
 
Dit is gewoon een website (captcharesolving-universe) die met zulke popup-jes komt. Dit is geen virusmelding.

Je kan in Chrome aangeven dat je geen push-berichten wilt ontvangen van die site.
Settings > Privacy and security, en kies Site Settings en blokkeer de notificaties van die website.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Scrapheap en PHP4U
Sorry als ik vervelend ben maar,
Ik klik rechts onder in op dat tekstballonnetje, dan daar op: alle instellingen,
Dan staat daar bij mij alleen Privacy dus zonder: and security.
De rest, deze tekst: Site Settings en blokkeer de notificaties van die website.
Kom ik dan niet meer tegen! …. MAAR ik heb het geloof ik opgelost!
Ik had in mijn favorieten een linkje omdat ik het wel eens eerder heb gehad,
Ik moest zoeken maar heb het gelukkig terug gevonden.
De link bij mij dan is deze: chrome://settings/content/notifications
En via dat heb ik er nu iets er uitgegooid dat volgens mij foute boel was!
Want ik kreeg daarnet zelfs een melding / reclame hoe ik mijn plassertje 4CM kon Verlengen!
Dan zou die nu 41MM lang worden!!! LOL! :d ( grapje natuurlijk, hoop dat dat kan!? )

Ik gooi de vraag nog niet op slot!
Wil altijd reacties op mijn schrijven nog even zien en afwachten.

VrGr Rob
 
Tja, ik gebruik geen Chrome ( gelukkig ) maar die instellingen waar je naar verwijst vindt je onder Instellingen => Privacy in het scherm Instellingen van Windows 10.
 
Ik begrijp überhaupt niet dat je de vraag stelt. Iedereen kan aan dat scherm zien dat dit flauwekul boodschappen zijn. Het lijkt sterk op die "nieuwsberichtenrage" die overal gaande is. Mensen lastig vallen met 'tig' pop-ups. Denken zeker dat mensen niets anders te doen hebben! "Bitcoin maakt mensen rijker." Wie weet nu nog niet dat het heel veel mensen straatarm heeft gemaakt! Gewone eenvoudige spaarders met wat geld opzij gelegd voor het latere pensioen, alles weg! Bitcoin is een ordinair piramidespel, lees de NOS-artikelen. List, bedrog en werken met voorkennis dat is de werkwijze bij de bitcoin.
 
De extenties Ublock Origin en Ghostery toevoegen en u bent van al dit soort trope af.
Dit gaat eenvoudig door in Google te zoeken naar "Ubblock origin Chrome" klikken o het resultaat en de installatie opdrachten uitvoern.
Daarna hetzelfde voor "Ghostery Chrome"
 
Hallo allemaal,

Scrapheap vriendelijke groetjes.
Senso kijk uit voor je hartje!
Edmoor kweet niet waar dat over gaat maar nee.
Srqchulp ook niet echt.
Ik ben iemand met weinig tot geen verstand van software maar heb het probleem zelf wel opgelost,
De oplossing heb ik eerlijk gezegd niet hier gevonden.:(
Maar toch iedereen de gezonde vriendelijke groeten van hier!
:thumb:
Rob
 
Ik ben iemand met weinig tot geen verstand van software
Ik heb er ook weinig verstand van. Ik dacht dat er in deze topic toch een groot aantal zaken is aangereikt. Direct met een kant en klare oplossing komen is niet altijd mogelijk. Het heet ook "pc" wat staat voor "personal" computer.
 
Hallo Senso,
Misschien heb je wel helemaal gelijk!

Gezonde en Vriendelijke Groeten van hier!
Rob
 
Ik heb altijd gelijk en overdrijf altijd.
Probeer altijd gezond te blijven, dat is het meeste waard. Lukt niet altijd. Geniet dan van wat je nog wel hebt en kunt.
Groeten.
 
Hallo Senso,
Mag ik je voor alsnog bedanken,
Ik moet strakjes natuurlijk melden dat de vraag is afgerond!

Vriendelijke Groeten uit omgeving Rotterdam!
Rob
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan