taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

maurice1986

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2019
Berichten
48
Als ik met mijn muis naar een icoontje in de taakbalk ga dan gaat alles weg in de taakbalk en laadt hij alles weer opnieuw. Ik kan dus niet rechts klikken op een icoontje. Ik heb al een andere muis geprobeerd en heb ook al sfc /scannow gedraaid maar die vindt niets.Ds als ik met mijn muis naar de taakbalk ga ververst hij hem steeds weer en kan ik niet op het icoontje klikken van bv chrome want dat werkt dan niet.
misschien weet iemand de oplossing. ik draai windows 10 versie 20H2.
 
Probeer: typ Taakbeheer of Ctrl+Shift+Esc en zoek Windows Verkenner en rechtsklik Beëindigen taak en die start na enkele ogenblikken weer.

Zorg altijd voor herstelpunten en back-ups (systeemkopieën)!

Probeer probleemoplosser! Heb je nog een herstelpunt? Heb je op updates gecontroleerd?
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je eens moet scannen op malware. Doe een controle met MBAM en SUPERAntiSpyware.
 
helaas werkt het nog niet. steeds als ik de muis in de taakbalk zet gaat hij wat laden en dan ververst hij alleen de taakbalk icoontjes. klik ik op het bureaublad een icoontje aan werkt het prima. als ik met mijn muis op een lege plek ga staan in de taakbalk dan gebeurt er niets maar op een icoontje dan wel.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan