Access rapport formaat weergave bijlage

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sowieso is je bijlage niet te openen. Microsoft gooit de termen zelf ook redelijk door elkaar. De Suite heet wel degelijk nog Office.

Office versie.png

Maar er zijn inderdaad ook wat verwarrende namen te vinden in het Bestands menu.

Office-Microsoft.png

Ik hou het voorlopig maar even bij 'Office', omdat die naam ook voor de Standalone versie gebruikt wordt (Office 2019 = Office 365).
 
Mijn bijlage was de bovenkant van jouw 2e plaatje (waarom laat hij dat bij mij dan niet zien?)
Ik ben natuurlijk maar een simpele gebruiker en geen Office-insider. Zo gauw je onedrive erbij wilt hebben (dat speelt bij mij) kan je bij diverse verkooppunten alleen nog Microsoft 365 kopen.
Een tijd geleden werd gezegd dat er geen nieuwe suites meer zouden komen. Office 2021 is nu toch in aantocht.
Ach ja de afdeling marketing moest natuurlijk laten zien hoe belangrijk ze zijn...
Zo lang het werkt en ze niet steeds alles veranderen vind ik het goed, maar geef mij maar de versie met een menubalk en niet het lint, wat altijd iets anders laat zien dan ik nodig heb.
 
Mijn bijlage was de bovenkant van jouw 2e plaatje (waarom laat hij dat bij mij dan niet zien?)
Da's heel simpel: bijlagen kun je tegenwoordig alleen vanuit het Geavanceerde scherm toevoegen. De knoppen in het standaardscherm werken niet. D.w.z.: jij ziet de bijlage prima, de rest van de wereld krijgt een foutmelding :).
Iedereen kan zich overigens aanmelden als Office Insider; dan mag je meetesten met nieuwe versies. Meer is het niet. Ik ben het met je eens, dat de oude versies (2010) goed genoeg waren. Dat hele gedoe daarna met die tabbladen hoeft van mij niet. Maar ja, de insteek is natuurlijk dat je altijd wat nieuws moet uitbrengen, ook als het slechter is :d.
 
@Octafish, ik ben natuurlijk wel een beetje ongeduldig.
je had aangeboden de code te implementeren in mijn rapport, heb je een idee wanneer je daar tijd voor zou hebben?
Ik moet over 2,5 week een rapport met afbeeldingen printen. Het zou mooi zijn als dat al op een betere manier kan.

Alvast bedankt, Reinoud
 
Ik zal er vandaag even naar kijken. Ben nogal druk geweest de laatste tijd. Prioriteiten en zo, je kent dat wel :).
 
Hallo OctaFish,
Ik ben nog steeds benieuwd naar een mogelijke oplossing. Nu het het hele warm weer even voorbij is er misschien tijd?

Alvast bedankt,

Reinoud
 
‘t Is nogal hectisch geweest thuis; als ik tijd heb zal ik vanavond een voorbeeldje posten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan