FastStone imageviewer versie 7.3 32-bits loopt telkens vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.633
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Foto voor foto gaat nog wel maar diapresentatie blijft het cirkeltje draaien. Dan ga ik naar taakbeheer en beëindig het proces. Dat gebeurd te vaak, erg vervelend zo te moeten werken, want het is een goed en leuk programma. Is er ook een 64-bit versie? Hoe pak ik dat aan, nieuwste versie is 7.5.
 
Zo te zien op de website is er geen 64-bit versie. Ik zou eerst proberen de laatste versie (7.5) te downloaden en te installeren en dan te kijken of het probleem blijft bestaan.
 
Ik gebruik het al jaren zonder problemen. Ook versie 7.5 doet het prima. Kun je rustig proberen :).
 
Ja, dat begrijp ik. Jij hebt dat probleem niet anders had je het wellicht voorgelegd. Ik heb 7.5 geïnstalleerd > zelfde probleem. Toen met Revo-uninstaller uninstalled > gemiddeld. Die gebruikt de interne uninstall van FS. Bij gemiddelde scan liep bleef Revo maar scannen en maar geannuleerd. Register nog opgeschoond met CC. Opnieuw geïnstalleerd en nog steeds hetzelfde probleem. Diapresentatie loopt direct vast > Taakbeheer zegt > reageert niet. Einde verhaal.
 
Lastig probleem. Heb je het al lang? Is er wellicht ergens een Windows update geweest die er mee te maken kan hebben?
 
Heel lastig probleem. Ben destijds van W7 Ultimate naar W10 Pro gegaan. Maar als ik toch FS opnieuw installeer mag dat toch niet van invloed zijn. Ik heb ook verschillende comptabiliteitsmodus op de exe losgelaten maar helpt niet. W10 heeft alle updates. Of het moet liggen aan een corrupt useraccount. Dat is wel het geval, maar ga daar verder niets aan veranderen want dan krijg ik meer problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan