Loewe snelstart modus werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boeing_737

Verenigingslid
Lid geworden
13 dec 2005
Berichten
9.384
De snelstart modus van mijn Loewe TV werkt niet meer. Ik heb al vele methoden geprobeerd, Experia Box met 3 super wifi superversterkers gereset, Loewe software opnieuw geïnstalleerd, iTV kastje (KPN) uit- en na 20 seconden weer aangezet. De efficiëntie modus een paar keer gewijzigd van Home- naar Premium mode, niets heeft geholpen. Is er een oplossing voor mijn TV?
 
Ik snap even iets niet of ik mis wat....
Je hebt een probleem met de snelstart-modus van je tv..
Hoe werkt die modus dan, via de AB of via het CEC HDMI protocol..?
Want je somt zo'n beetje al je netwerk apparatuur op waarbij het mij ontgaat wat dat met een tv specifiek probleem te maken heeft..
Glazen bol is naar de wasstraat :p
 
Ja, dat heb ik uitgevoerd. Voorheen heb ik die functies kunnen bereiken via het Menu van de TV. Wat ik ook nog heb geprobeerd, is de perioden waarin de snelstart moet werken, veranderd van alleen periode 1, en dan 06 tot 23.55, naar drie perioden met vijf minuten verschil. Dat helpt ook niet en bovendien: op periode 1 zoals hiervoor vermeld, heeft die snelstart modus altijd gewerkt.
 
Bedankt.

Ik zal daar eens gaan rondkijken. Overigens: bedankt voor je snelle antwoorden. Ik zal in ieder geval melden of ik een oplossing heb gevonden.

Aanpassing: ik heb een webformulier aan Loewe support verzonden met mijn probleemstelling. Afwachten dus.
 
Laatst bewerkt:
Klok.

Loewe support wist als enige oplossing te bedenken, dat ik de interne klok van de TV na moest kijken. Inderdaad stonden datum en tijd op "default". Hoe dat is ontstaan weet ik niet. maar nadat ik een en ander juist had ingesteld, werkt de Snelstart modus weer. Dus mijn probleem is opgelost.
 
Ok dan :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan