Google Chrome - websites openen niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Het moeilijke van deze vraag is dat het probleem zich niet voordoet op mijn computer, maar op de computer in een ander huis (die van mijn moeder).
Ze kan in Google Chrome geen websites meer bezoeken en niet meer naar haar instellingenpagina.
Via een andere browser is het bezoeken van websites geen probleem, maar daarmee heeft ze geen ervaring.
Ik heb het programma al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft nog niet geholpen.

Wat kan ik nog meer doen om haar Google Chrome weer werkend te krijgen?

Vriendelijke groet,
Marianne
 
Chrome werkt dus niet en de instellingen van Chrome zijn daardoor ook onbereikbaar? Jammer want dan kan je Chrome geen veiligheids check meer laten doen. Met een ander programma laten zoeken is misschien het zelfde, zoals MBAM en SuperAntispyware.

Is de schijf misschien vol? Doe schijf controle via Verkenner en Eigenschappen van de C schijf maar repareer alleen het bestandsysteem en niet sporen of sectoren.

Maak de map met tijdelijke Internetbestanden leeg. Dat is bij Chrome: C:\Gebruikers\[naam]\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache of hernoem in zijn geheel de map User Data in bijvoorbeeld User Data Backup, om corrupte invoegtoepassingen kwijt te raken.

Werkt Chrome niet en het is de juiste versie, dus ook 32 of 64 bits én Windows 10 of 7 heeft de laatste updates binnengehaald, probeer dan te openen met Uitvoeren als Administrator.

Bij Energiebeheer > Geavanceerd > Gedrag van de aan/uit knop, Snel opstarten uitschakelen en bij laptops ook eens helemaal schoon opstarten dus geen slaapstand waar geen nieuw begin gemaakt wordt.
 
Open Chrome en typ: about:flags en schakel Hardwareversnelling oftewel GPU Accelerated Compositing uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan