Een poort open zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is toch wazig..?
Zoals eerder opgemerkt, op een provider router staat poort 443 altijd open i.v.m. HTTPS, anders kun je ook niet inloggen bij je bank.
Je hebt hem "open" gezet maar je zegt niet of deze in je router dicht stond..
Ook in Windows Firewall hoort deze poort open te staan... ( firewall gebruik ik niet )
Dus waar zat , volgens jou, het probleem dan uiteindelijk..?
 
Hallo Scrapheap

Je zegt Firewall gebruik ik niet. Maar volgens mij zit Firewall ingebakken in Windows, maar dat terzijde.

Hoe kun je nu tekst en uitleg verwachten van iemand die over dat gebied geen kaas gegeten heeft.

De enige die een goede oplossing bood is Senso.
Met de gegevens die hij bood, heb ik poort 443 open kunnen zetten en me toegang kunnen verschaffen tot de 3 Accounts die 1Password in bericht#3 aangaf.
 
Hallo

Hallo

In reply #19 krijg ik zo'n "klein" beetje de indruk dat de geboden hulp niet echt geapprecieerd/begrepen wordt.

Peter
 
Hallo DigiCafee

Of de poort 443 nu wel of niet altijd openstaat, was me niet bekend.

Ik verwacht dan ook van de "vaklui" dat ons leken dát dan ook verteld word.

Blijft het bericht van 1Password.com zelf, zij zetten dat toch niet op internet als het onzin is?

Dit forum heet HELPMIJ en ik vroeg alleen maar om hulp, niet om als een klein kind te recht gewezen te worden.
 
Als wat ik in mijn reactie naar voren schoof (lange teentjes) nog moest bewezen worden, heb je dat bij deze adequaat gedaan.
Als je bij ieder die je wil helpen door bijkomende vragen te stellen zo reageert wens ik je nog een grote toekomst op diverse fora ...
 
Beste Dukkel,
Ik wil je vragen rustig aan te doen. Wij kunnen nu wel wat van elkaar hebben. Iedereen maakt fouten en weet ook niet alles. Ik moet zelf vaak zaken opzoeken en dat kost mij soms veel tijd en inzet.

Ik verwacht dan ook van de "vaklui" dat ons leken dát dan ook verteld word.
Ja, dat is grappig. Op sommige gebieden behoor jij (Dukkel) ook tot die "vaklui". En "verwachten"? Kijk eens alle helpers op dit forum zijn tot niets verplicht. Het is allemaal op vrijwillige basis om iemand te helpen en ik ben er van overtuigd dat helpers dat proberen zo goed mogelijk te doen.

Uiteindelijk als ik het goed bekijk, is de openingsvraag niet op de juiste feiten gebaseerd.
Voor het programma 1Password.com moet een poort opengezet worden,
Deze vraag (dwingend een poort open te zetten) staat niet in jouw screenshot #3. Er staat: Ontdek welke poorten en domeinen...
Ik weet de strekking niet van het bericht, waarin staat dat poort 443 toegevoegd dient te worden

Is er dan sprake van nog een bericht of errormelding?

Ik heb daar een eigen pagina, waarnaar ik door verwezen wordt. En daar kom (kwam) ik niet op.
Want hoe het komt, mag Joost weten, maar ik heb die poort open gezet en die 3x Accounts toegang gegeven en
nu kan ik er op komen.

Zou het ook kunnen dat je op dat moment (toeval) geen toegang had tot de betreffende server?

Beste Dukkel, als ik mij hard had opgesteld, dan had ik jouw openingsvraag direct verworpen. Immers ik had gezegd onzin, waar staat dat, kom met het bewijs, een screenshot van deze vraag. Ik heb die error/melding/het bewijs nog steeds niet gezien.

Maar goed, als het opgelost is, moet je ook een keer tevreden zijn en niet verder reageren en moeilijk doen.
Ik denk dat we elkaar wel begrijpen.
Groeten
 
Laatst bewerkt:
Hallo Senso

Ja je zult ongetwijfeld gelijk hebben, maar bekijk het nu ook eens vanaf mijn kant.

Ik zit echt in de problemen, ik kan niet bij m'n wachtwoorden enz.

Ik weet niets of nagenoeg niets van het openzetten van poorten en het daardoor toegankelijk maken van 3 Accounts van 1Password.com
te weten:
1Password.com
1Passwordservices.com en
1Passwordusercontent.com

Door jouw bericht heb ik dus die poort kunnen openzetten en die 3 Accounts kunne vermelden. (al of niet terecht, dat kan ik echt niet overzien)

Maar nu werkt het wel, en heb ik wel toegang tot 1Password.com .

Toch vreemd, vind je niet?

Dus nogmaals hartelijk bedankt.
 
En ik zet er maar een slot op.
Het is wel vreemd om te lezen dat de 1 verwacht dat wij hier alles maar oplossen omdat de site helpmij.nl heet maar zelf niet wil reageren op vragen.
Zo te lezen is het probleem opgelost en kan de TS verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan