• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

plaats Euro teken

Status
Niet open voor verdere reacties.

glda19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
Hi
Als ik voor financieel kies zie ik het volgende staan in de cel € 14,92 maar zou liever 14,92€ zien staan in de cel hoe doe ik dat? Of kan dit totaal niet.

Al vast bedankt

Bvb in de celopmaak

Code:
##,00€

Beste,

Kijk eens bij celeigenschappen, aangepaste weergave. Oeps, er was iemand sneller dan ik.

Laatst bewerkt:
€ Euro (123 €) staat wel in de lijst bij Financieel.

@Senso
€ Euro (123 €) staat wel in de lijst bij Valuta

Erg stellige bewering.... Is denk ik afhankelijk van je landinstellingen.
Valuta instelling.png

Kan best dat het afhankelijk is van de landinstelling zoals OctaFish schrijft.
Financieel.jpg

Laatst bewerkt:
@Senso
Excuus
€ Euro (123 €) staat ook bij financieel

TS staat er bekend om dat hij/zij niets meer laat horen

@JVeer
Lijkt mij voor glda19 een simpele vraag.
Ik begrijp niet dat jij überhaupt nog reageert. Vind ik knap werk van jou om nog wel te reageren.:thumb: Lees nog eens wat voorgaande topics van TS, dan schrik je wel even van de (structurele)werkwijze/teksten.

Laatst bewerkt:
Als je enkel maar kritiek kunt geven zou je beter niet antwoorden. Nog geen tijde gehad om het te testen mensen. Ander belangrijker zaken moeten doen.

Is afhankelijk van de land instellignen zoals octaFish zegt.
Even na gezien bij configuratie scherm->Land/regio ->Meer instellingen ->tabblad valuta en daar dan euro teken van plaats wisselen om het correct te zetten zoals het moet staan

Laatst bewerkt:
Je reageert nauwelijks op antwoorden maar je hebt wel tijd om andere vragen te plaatsen. Het is geen kritiek, maar het is wel zo netjes om te reageren op oplossingen. Ik pas in het vervolg

Heb toch gereageerd. En gebruik excel zeker niet alle dagen eerder sporadisch

Als je enkel maar kritiek kunt geven zou je beter niet antwoorden. Nog geen tijde gehad om het te testen mensen. Ander belangrijker zaken moeten doen.
ik ben ervaringsdeskundige, dus hang de simpele niet uit.

@cow18 je moet je niet aangevallen voelen want je hebt niet gereageerd op mijn post

ik voel met totaal niet aangevallen, want ik heb op dat gebied een hele dikke eeltlaag, maar steun enkel bovenstaande geponeerde stelling.
In jouw geval is zwijgen soms beter dan repliceren !
Je bent aangeschoten wild.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan