browser chromium meldt dat tabbkaden worden gedeeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erikkaazer

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2020
Berichten
21
Bij het gebruik van mijn webbrowser chromium staat er bij 2 willkeurige tabbladen dat ze worden gedeeld. Dat wordt aangegeven via een blauwe rechthoek aan de rechterkant van het tabblas. Door de muis erop te houden staat er: de content van dit tabblad wordt gedeeld. Na het uitschakelen van alle extensies die ik heb geinstalleerd in de browser en refreshen blijft het. weet iemand is hiervan de oorzaak is en hoe dit te fixen? Voelt best onprettig en nee, ik ben niet mijn scherm/tabblad aan het delen in een of ander videbelgesprek ofzo
 
Dat delen gaat over andere Chrome browsers, op je tablet of smartphone.

Zo kan je een tabblad op je eigen computer delen met je Chrome op tablet of smartphone.
Het is een handige feature voor als je achter je computer in een lang verhaal zit, moe wordt, en lekker op je bed verder wilt gaan lezen met je smartphone.
 
Alleen ik ben zeer zeker dat ik geen tabbladen aan het delen ben via welke methode ook.
 
Dit lees ik over edge chromium

De extensie, beschikbaar op Edge-add-onswebsite , kunt u een reeks tabbladen specificeren om hun URL's in één keer te kopiëren en ze direct te delen via e-mail, sociale media of een paar snelle voorinstellingen, waaronder WhatsApp, LinkedIn of Microsoft Teams.
Met de gebruikersinterface voor delen kunt u de gegevens aanpassen. Paginakoppelingen en titels kunnen worden gedeeld als HTML, CSV of JSON.

Vaak delen we in sociale media dingen zonder ons er van bewust te zijn. Het moet zo iets zijn.
 
Dit lees ik over edge chromium

De extensie, beschikbaar op Edge-add-onswebsite , kunt u een reeks tabbladen specificeren om hun URL's in één keer te kopiëren en ze direct te delen via e-mail, sociale media of een paar snelle voorinstellingen, waaronder WhatsApp, LinkedIn of Microsoft Teams.
Met de gebruikersinterface voor delen kunt u de gegevens aanpassen. Paginakoppelingen en titels kunnen worden gedeeld als HTML, CSV of JSON.

Vaak delen we in sociale media dingen zonder ons er van bewust te zijn. Het moet zo iets zijn.

Geconcludeerd dat het aan een willkeurige extensie ligt die niks te doen heeft met sociale media, maar ja. Weet nu i.i.g wie het veroorzaakt. Wat mij betreft opgelost al weet ik niet waar op te klikken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan