M3u lijst openen in LO Calc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hannes57

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2016
Berichten
173
Hallo, Is het mogelijk om met Libre Office Calc een m3u lijst te importeren?
Aangezien ik Linux Mint 20 heb, kan ik met Puddletag een m3u lijst maken van mijn muziekbestanden.

Deze wilik dan in Calc zetten.

Gr. Han
 
route99,

Dank je wel. Ik snap er niet veel van, van die truuk. Ik denk dat het intikken wordt. In ieder geval, bedankt voor je moeite.

Han.
 
Download dit proggy.
Hiermee kan je je m3u list exporteren als csv file.
Die kan je weer importeren in LO Calc.
 
@jackall
Zou erg mooi zin, maar werkt de trial dan compleet en gratis?
https://musconv.com/premium/
Basic $6.99/mo
Dan koopt niemand dit toch:eek:

@Hannes57
Kijk eens of je onder Mint een mu3 editor kunt vinden die het naar csv kan exporteren.
Ik krijg de indruk dat het iig soms wel naar HTML gedaan kan worden en daar is met wat import handigheid wel wat meer mee te doen dan alleen maar openen, dus importeren.
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels een oude, mini pc voorzien van Win.7 zonder internet.

Han
 
Je bedoelt dat je dit niet op kunt zoeken op die Win7 pc/zonder internet?
Kun je het op een andere pc doen en met bijv een USB stick die software overzetten naar die Win7 pc?
 
route99

Ja. Jammer dat Linux Mint20 niet dat mooie progje heeft. MPEG Audio collection. Oud, wordt niet ondersteund, maar ik gebruik het nog steeds.
 
Wat ik wel eens gedaan heb met een genealogie programma dat alleen onder Win draaide, dit toch onder Linux laten werken.
Zie https://snapcraft.io/install/notepad-plus-plus/mint
Als dit met Notepad ++ werkt dan kun je vervolgens MPEG Audio collection ook installeren en ook die in de Windows omgeving onder Mint draaien.
Maar begin eerst met de weblink zodat NP++ echt goed werkt en je weet dat die omgeving goed draait.

Maak altijd backups van belangrijke bestanden, maar dat had je vast al....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan