nummering met koppen Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

MargotC

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2017
Berichten
24
Dag leden van het forum

Met behulp van koppen maak ik een indeling van m'n tekst in Word.
Probleem waar ik nu mee kamp is dat het kopje onder punt 2 niet 2.1 kopt, maar 1.1... Ik heb al vanalles geprobeerd, maar niets lijkt te helpen.
Vanaf dit tweede niveau loopt dus alles mis. Manueel aanpassen lukt niet in Word omdat dan de kopverwijzing wegvalt...

Wie kan er helpen?

Alvast bedankt!
 
Weet je zeker dat je de goede koppen gebruikt? De standaardkoppen van Word (Kop1, Kop2 etc) hebben dit probleem niet. In welk geval het dus ergens verkeerd is aangepast in jouw eigen koppen. Bij een nieuw document zou je sowieso de standaard koppen moeten krijgen, en die zouden dus correct moeten zijn. Je kunt dat nog even nalopen om te kijken of het daar wél goed is. Zo niet, dan heb je de Standaardstijlen veranderd, en dat is (wél rigoreus) op kunnen lossen door de normal.dotx of normal.dotm te verwijderen. Word maakt dan zelf een nieuwe aan, en dan kloppen je stijlen weer.
Je bent dan dus wél je macro's etc. kwijt, dus daar moet je wel rekening mee houden. Als ik de normal.dot weggooi, verplaats ik hem zelf dus altijd naar een andere map met een andere naam, zodat ik daarna de macro's etc. opnieuw kan inlezen.
 
Mag ik er vanuit gaan dat je vraag is opgelost zo? De status staat op <Opgelost>, maar ik zie geen reactie.... Wil je in de toekomst vaker geholpen worden, dan is het op zijn minst wel zo netjes om éventjes te reageren op berichten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan