Bluetooth headset klinkt slomer and lager dan hoort

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Berichten
892
Hey guys, ik heb windows 10 64 (helemaal geupdate) en ik heb een probleem met mijn bluetooth headset.
Als ik deze koppel en audio luister, is de audio qua toonhoogte lager, en af en toe ook qua tempo (als ik nummer luister). Ik heb dit ook getest met een 2e headset, maar heb hetzelfde probleem hierbij

De bluetooth drivers zijn ook geupdate... dus ik weet niet zo goed waar het aan kan liggen...Opnieuw pairen lost het even op, maar na een uurtje is het weer hetzelfde...

iemand een idee wat dit kan zijn?


mvg
 
Gebruik je toevallig spotify. Daar lijkt namelijk wel eens iets te gebeuren met de snelheid van audioplayback.
 
Nee het is ook met Twitch en Youtube, en ook in Premiere...

Ik gebruik de bluetooth van een externe PCIe kaart, maar die drivers zijn ook geupdate.

ALs ik de bluetooth van mijn moederbord gebruik..dan stottert en hapert hij heel erg dus heb echt geen idee hoe of wat dit kan zijn

edit: als ik mijn headset disconnect / reconnect...dan werkt het even zoals het hoort.. .maar naar verloop van tijd komt het probleem weer
 
Laatst bewerkt:
Hallo


Volgens mij een driver probleem ....

Eens kijken of bij de fabrikant van deze merkloze laptop ? desktop ? , of er voor die ?? chipset w10 bluetooth drivers zijn ....

Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat dit merkloze/typenr loze toestel te traag is om de benodigde dataflow permanent te kunnen leveren ....

Peter
 
Het betreft de TP link Archer TX50E

Ik heb van die site de drivers gedownload en geinstalleerd. Daarna van de intel site de laatste bluetooth drivers voor win10 gedownload.
Die waren nieuwer dan die van de TP link, dus misschien zat daar het probleem want het lijkt er op dat het nu werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan