De Maxthon browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

GertVB60

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jun 2021
Berichten
4
Deze bestaat denk ik can 10 jaar, 'k wil er van af zijn.
Ik heb net een nieuwe account gemaakt, het is nl ca 10 jaar geleden dat ik nog met computerforum bezig was.
Waarom ik dit even wil delen is het volgende.
De functie's die je standaard hebt zijn uniek.
Zo wou ik een copie maken van een website en dat wou maar niet naar tevredenheid.
Er is nu een extentie, gewoon rechts in de balk die een screenshot kan maken, van het scherm, mar ook van de hele website.
Nu alleen nog even zoeken hoe ik die png (of als je wil jpeg om te zetten in A4 blaadjes he.
Misschien eens kijken met word of zo.
Wat me echt over de streep getrokken heeft om dit bericht te schrijven, jullie hebben misschien nog niet gehoord over de groene search engine ecosia?
Je kan die engine gebruiken via hun site ecosia.org.
Nu stel ik tot mijn verbazing vast dat je deze in Maxthon kan instellen als standaard zoekmachine.
Hij zit er gewoon geintegreerd.
Het bekijken, en gebruiken waard denk ik.
Daarom tracht ik nu een weg te zoeken om dit zo veel mogelijk te verspreiden.

groetjes allen
Geert
 
Je post riekt naar, "ambassadeurschap" zoals zei dat noemen van de browser.
 
Dit is gewoon een "advertorial", vraagt rijst dan: wat / hoeveel schuift dit...?:rolleyes:
 
Ben ik niet hoor. Ik heb deze de voorbije jaren 2 keer geprobeerd, en telkens terug naar opera gegaan. Die gebruik ik sinds 2007 standaard.
Over die engine las ik gisteren pas, en bij deze browser kwam ik dat groene verhaal tegen.
Sinds gisteren heb ik mogelijk de rol van ambassadeur opgenomen?
Ik wou dit groene verhaal even met zo veel mogelijk mensen delen.
Verder denkt ieder het zijne er maar van, dat laat me verder koud.
De sfeer is hier precies niet meer dezelfde van een tiental jaar terug.
 
Dan gaan we de "tent" maar sluiten.
 
en nu ga ik kijken of ik zelf mijn account hier kan verwijderen, hier heb ik helemaal geen zin meer in.
 
Wat is dat toch altijd. Het vermoeden bestaat dat het een advertorial is. Hier wordt navraag bij je gedaan waarna je direct begint met "het laat me koud" "niet meer hetzelfde hier" om vervolgens als "een olifant door de porseleinkast" je account willen verwijderen omdat je er geen zin meer in heb. Lijkt er dan toch op dat je "betrapt" bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan