Arcering verwijderen in omarmde bladwijzers en velden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flzzy57

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2011
Berichten
6
Hallo,

Ik heb een formulier gemaakt waar ik gebruik maak van omarmde bladwijzers en velden die naar deze bladwijzers verwijzen.
Dat werkt prima alleen vind ik het lastig dat de velden en de bladwijzers grijs gearceerd zijn. Een gedeelte van de arceringen van deze velden veranderen ook nog eens van kleur als ze geselecteerd zijn en op F9 duwt.

Ik heb in opties "Arcering veld" al op nooit gezet maar dat mocht niet helpen.

Om te zien wat ik bedoel heb ik een afbeelding toegevoegd.
En ook het document zelf heb ik toegevoegd.

Ik hoor graag of iemand de oplossing heeft en wat die dan is.
Bedankt voor de moeite

Ciao,
FLZZY
 

Bijlagen

  • Velden arcering.jpg
    Velden arcering.jpg
    20,4 KB · Weergaven: 31
  • Agenda + notulen.docx
    36,7 KB · Weergaven: 29
Da's een knappe.... Ik zie zo gauw nog niet wat je precies gedaan hebt (of iemand anders natuurlijk) om dit effect te verkrijgen. Ik kan het in ieder geval niet reproduceren. Als ik de tekst kopieer en plak als niet-opgemaakte tekst, is er niets aan de hand en ziet de tekst er normaal uit. Ook Bladwijzers zijn normaal (als het vinkje Bladwijzers uit staat). En de Veldverwijzingen komen ook prima overeen met de oorspronkelijke tekst. Kortom: ik zie 'm zo gauw nog niet. De makkelijkste 'workaround' is om de tekst te kopiëren en in een nieuw document te plakken als Tekst zonder opmaak, document opnieuw op te maken en de REF velden opnieuw aan te maken. Maar ik zoek nog even verder, want ik hou wel van een uitdaging :).
 
Hallo OctaFish

Bedankt voor de snelle analyse. Het document heb ik inderdaad van een collega die er wat handigheden en extra's in wilde hebben. Ik ben op zijn fundament verder gaan bouwen. Een valkuil waar ik al wel vaker in ben gevallen. Ik heb jou advies gevolgd en ben helemaal overnieuw begonnen en heb nu een formulier zonder arceringen.

Mocht je tijdens je zoektocht toch nog het antwoord tegen komen houd ik me warm aanbevolen voor de oplossing.
Nogmaals hartelijk dank!
 
Ik,blijf nog wel even zoeken, maar soms kom je zaken tegen, vooral bij documenten die van ‘elders’ komen waar vreemde zaken in zitten die gewoon niet meer te zien zijn. Dit lijkt op zo’n zaak :). Access heeft er bijvoorbeeld ook vaak last van. But that’s a completely different story :d.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan