ontvang geen mail van diverse instantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

goozemen

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2012
Berichten
46
Onlangs heb ik een crdit card aangevraagd na 3 dagen kreeg ik de mededeling dat de aanvraag afgewezen was omdat ik niet had gereageerd op hub mail, maar deze heb ik nooit gehad.

Ik heb een soortgelijke ervaring met Hotelkamerveiling, ontvang geen nieuwsbrief, Kwik Fit ontvang geen digitale folder

Wie weet raad,
 
Ik vermoed dat dat allemaal in de spambox terecht gekomen is.

Het is dan ook aan te raden om eens per week in de spambox te kijken wat daar in zit. Om dat te kunnen doen is het soms nodig om via web mail de mailbox te bekijken.
 
wat voor een mailaccount praten we hier over? Is het een mail account van de provider (bijv @ ziggo.nl) of een algemeen account zoals bijv gmail?
En gebruikt u een mailpakket (bijv Thunderbird) of kijkt u de mail via de browser?
 
Als u googled op "windows live-mail werkt niet meer goed" ziet u dat dat vaak veroorzaakt wordt door een update van microsoft.
Wat ook kan is dat de fout veroorzaakt wordt door het feit dat microsoft gestopt is met live mail.

Maar kijk eerst eens in de updates van MS of daar recentelijk een update van live-mail bij zat en draai die dan terug
 
Wat ook kan is dat de fout veroorzaakt wordt door het feit dat microsoft gestopt is met live mail.
Is niet helemaal waar; de accounts bestaan nog steeds, en je kunt nog steeds inloggen door 'live.nl' in te typen in de adresbalk. Je wordt dan automatisch doorgestuurd naar "https://outlook.live.com/owa/". En daar kun je gewoon met je bestaande accountgegevens verder inloggen. Microsoft redirect alles (ook hotmail.com etc.) door naar Outlook.com. Met behoud dus van je account. Ik gebruik het al jaren, en het gaat ook al jaren goed.
 
Ik begrijp er echt niets van, heb een nieuw account op outlook genomen en mij aangemeld voor de nieuwsbrieven komen niet binnen ook de opdracht gegeven ze door te sturen naar mijn live account komen niet door ook via account van mijn moeder een casema account aangemeld voor de nieuwsbrief maar komen ook opo dit account niet aan .
 
nieuwsbrief van hotelkamerveiling komt binnen op acc casema.nl maar wordt niet doorgezonden nar mijn live acc hoe kan dit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan