Nieuwe versie van Boeket

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook nog een vraag over Boeket.
Is het mogelijk dat je met een extra dimensie werkt, bijvoorbeeld een kostendrager en kostenplaats.

Je zou dat ook nog een soort projectenadministratie kunnen voeren.
Is dit in BoeKet ook mogelijk. Graag hoor ik nog of dat dit mogelijk is.
Nee, niet automatisch,want dat vraagt verdeelschema's van de kosten.
Maar je komt handmatig heel ver, door via Journaalposten delen van een kostensoortrekening over te boeken naar een -plaats of -drager rekening.Boeket is een boekhoudprogramma, geen bedrijfsadministratie.
Bart
 
Een extra dimensie zou wel veel toegevoegde waarde geven aan het boekhoudpakket.
In de tabel boekingen zou 1 tekstveld moeten worden toegevoegd.
De basis blijft wel intact. Ik waardeer het werk wat je gedaan hebt om dit allemaal in elkaar te zetten.
Wie weet komt jouw boekhoudpakket nog ooit van pas en ga ik daar ook weer aan knutselen.
Bedankt dat je dit aan derden beschikbaar wilden stellen. Ook mijn dank voor de reactie op mijn vraag.
Wie weet spreken we elkaar later nog.
 
Laatst bewerkt:
In de tabel boekingen zou 1 tekstveld moeten worden toegevoegd.
't Is natuurlijk nooit alleen één tekstveld toevoegen. Er komt veel meer bij kijken. Overigens zou ik een numeriek veld gebruiken, op basis van een Autonummerveld in de tabellen waarin je de kostenplaatsen en kostendragers (zijn dat niet twee verschillende attributen?) registreert.
 
beste allen,
zal wel weer eens bij mij liggen maar ik krijg steeds de melding dat de link naar boeket op box is verwijderd.
iemand een idee?

alvast bedankt,

mvg
Geeraard
 
Dat krijg je met fileshare servers. Moet dus opnieuw geplaatst worden.
 
beste Bart,

gelukt, waarvoor dank!
ben benieuwd. laat zeker een reactie na gebruik.

mvg
Geeraard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan