Nieuwe versie van Boeket

Status
Niet open voor verdere reacties.

BartSr

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2008
Berichten
240
Boeket is een gratis boekhoudprogramma, geschreven in Access voor Windows 10
Nu is er (weer) een nieuwe versie uit. Daarin is het help-programma geïntegreerd, en wel door het in een tabel onder te brengen.
Voorts is het importeren van bank-sheets-boekingen verder uitgewerkt en is er een voorbeeld van toegevoegd. In het help-scherm wordt uitgelegd hoe je dit verwerkt.

scherm.png

HIER vind je alle benodigde bestanden.
https://app.box.com/s/tje86eeggltzknltnrvgw7umaz5qgqwr

In de tekst 'Lees eerst dit' zie je hoe je alles moet installeren
Wil je me vertellen wat je er van vindt? Mail me; m'n adres vind je in het help-scherm.
Bart
 
Waarom mailen als je een topic start? Beetje vreemd?
 
Waarom vind je dat vreemd? Bart is jaren bezig geweest met de ontwikkeling van Boeket; niet zo vreemd dat hij het leuk vind om reacties te ontvangen. Een draadje in HelpMij gaat na een bepaalde tijd op slot, en dan kan er niet meer gereageerd worden. Mail is forever ... :)
 
Ik heb geen Access, anders zou ik wel even kijken.
 
@senso: kan altijd; even de gratis runtime versie ophalen :).
 
Een draadje in HelpMij gaat na een bepaalde tijd op slot, en dan kan er niet meer gereageerd worden. Mail is forever ... :)
Nee hoor. Een draadje krijgt de status opgelost. Op slot gaat het alleen als de mod dat nodig vindt.

@BartSr, Knap dat je blijft door ontwikkelen. Zelf gebruik ik het niet en ga het ook niet gebruiken. Maar wat ik van vorige versies gezien heb zit het strak in elkaar.:thumb::thumb:
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor. Een draadje krijgt de status opgelost. Op slot gaat het alleen als de mod dat nodig vindt.
Na een aantal maanden (ik dacht 4) gaan ze automatisch op slot. En dan kan je er niks meer op reageren. Dat is om te voorkomen dat mensen jaren na dato nog gaan gruzelen in oude berichten. Maar je zal het wel weer beter weten :).
 
een vraagje: is boeket alleen voor Nederland, of kan je het ook in België gebruiken?
 
Hoi,
Ik wil graag wel eens een keer kijken naar Boeket.
Ik heb windows 2010 en Access 2007.
Ik wil het via runtime versie van Access bekijken.
Welke runtimeversie moet ik downloaden, Nederlands en 32 bits.
Ik ben hier geen expert in. Hopelijk kan iemand mij helpen.
 
Als je een volledige versie hebt van Access, waarom zou je dan de runtime versie gebruiken? Je kunt Boeket naar mijn weten in beide versies gebruiken. Er zit ook een handleiding bij. Probeer in eerste instantie de volledige versie, die doet het in ieder geval.
 
een vraagje: is boeket alleen voor Nederland, of kan je het ook in België gebruiken?

je bedoelt vermoedelijk gebruiken mrt het ALGEMEEN BELGISCH REKENINGSTELSEL.
Nou, dan zullun er wel de nodige aanpassingen moeten worden aangebracht. Eerder hebben wel Belgen het pakket gedownload maar ik weet niet of ze het ook gebruiken...
Maar ik zal het nader onderzoeken en kom er op terug.
Bart
 
Bij openen van Boeket krijg ik in Access 2007 een foutmelding.
Zie bijlage.
 

Bijlagen

  • Foutmelding Boeket -Access 2007.PNG
    Foutmelding Boeket -Access 2007.PNG
    9,2 KB · Weergaven: 38
Kijk eens bij je verwijzingen of er bij jou een andere map staat. Ik gebruik zelf Office 365, en bij mij doet-ie het prima. Wellicht staat de driver bij jou in een andere map.

Installer.jpg
 
Ik heb nog een oude versie van 2007/ De verwijzigingen ontbreken. zie bijlage.
 

Bijlagen

  • Ontbrekende verwijzigingen VBA Boeket -Access 2007.PNG
    Ontbrekende verwijzigingen VBA Boeket -Access 2007.PNG
    20 KB · Weergaven: 34
Da's logisch dat die 'ontbreken', want je hebt een oudere versie. Kwestie van de foute verwijzingen verwijderen, en de juiste (de jouwe met een lager versie nummer) aan te zetten. Verder verandert er niets aan de code, dus dan werkt het bij jou ook.
 
Ik heb 2 verwijzingen toegevoegd en 1 bestond er niet. De database wordt nu wel geopend.
OctaFish bedankt voor je hulp.
 
Laatst bewerkt:
een vraagje: is boeket alleen voor Nederland, of kan je het ook in België gebruiken?

Hallo NoëllaG,
Ik heb er een dag lang naar gekeken, maar ik zie daarvoor geen mogelijkheid.
Het Belgische rekeningschema is heel uitgebreid , vooral voor wat de btw betreft.
Is er geen Belgische variant?
Boeket blijft dus Nederlands :eek:
Bart
 
Bedankt voor het nakijken, België is wel op meer vlakken een ingewikkeld land :D.
 
Ik heb ook nog een vraag over Boeket.
Is het mogelijk dat je met een extra dimensie werkt, bijvoorbeeld een kostendrager en kostenplaats.

Je zou dat ook nog een soort projectenadministratie kunnen voeren.
Is dit in BoeKet ook mogelijk. Graag hoor ik nog of dat dit mogelijk is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan