Hoogte VeldEigenschappen aanpassen - Tabel_Ontwerpweergave

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wocky

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2014
Berichten
192
Beste,

Weet iemand of het mogelijk is om de hoogte van de VeldEigenschappen hoger te maken?
- Bij Tabel - Ontwerpweergave

Afbeelding VeldEigenschappen Access.jpg


Alvast bedankt.
Wocky
 
Weet iemand of het mogelijk is om de hoogte van de VeldEigenschappen hoger te maken?
Ik heb nog nooit een instelling gezien voor de hoogte van de Veldeigenschappen. Laat staan dat je die kan aanpassen :). Wél kun je het lettertype van het query-ontwerpvenster groter maken. Ook al niet iets waar ik persoonlijk heel blij van word, maar ach... het zal je maar helpen :).
 
In de tabel ontwerp weergave niet, maar je kan wel de default hoogte voor formuliervelden aanpassen. In de design weergave maak je een controle element aan met de eigenschappen die je wenst, dan klik je in het properties venster van de control op het tabblad Other en zet de eigenschap Default op Yes.
 
@noella: volgens mij wil TS het lettertype in de Tabeleigenschappen in het onderste scherm aanpassen. Dat kan volgens mij niet, tenzij je bij Microsoft werkt en een hoop invloed hebt :). Het lettertype/layout van de Design views is de laatste jaren niet beter geworden. Ik zou die persoon eerder ontslaan dan om een gunst vragen :d.
 
Hoy,

Entertainment :p
Weet dat jullie soms levens redden via dit forum.

Bedankt voor al jullie hulp de voorbije jaren.

Tips altijd welkom...
... en ik kan begrijpen dat sommige vragen heel vreemd lijken... maar voor beginnende leerlingen zijn er geen domme vragen.. toch?

Ach... het voornaamste is dat jullie mensen helpen.
Bedankt daarvoor.

Groeten Wocky.
 
Af en toe lijkt het erop dat ik op een crèche de orde moet bewaken. Zodra de temperatuur buiten toeneemt zie je dat direct terug op het forum, een graadmeter dus. Alle niet ter zake doende berichten verwijderd. @ Wocky: Ga je gang, deze topic iis weer voor jou. Succes met je vraag.
 
Is je vraag hiermee beantwoord? In dat geval kan-ie op <Opgelost> :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan