corrupte avi file herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

stoekie

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2021
Berichten
8
Hoi,

Na veel zelf geprobeerd te hebben, ben ik ten einde raad.

Ik krijg deze foutcode op mijn avi 0xc00d36c4, en na wat onderzoek heb ik al veel geprobeerd zoals:
-Recuva
-Remo repair
-VLC
-Diverse online recover avi links
maar niks lijkt ook maar iets uit te halen. de file blijft corrupt

Heeft iemand nog een idee wat wel zou kunnen werken?

Het vreemde is ook dat de originele schijf waar het bestand vandaan komt ook helemaal geen bestand meer weergeeft, hij is weggepoetst en onvindbaar, gelukkig had al een kopie naar de pc gezet maar deze is dus beschadigd.

Antivirus programma ook al laten lopen en deze vind ook niets.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
 
Het bestand is 561 mb, geen idee of deze dan volledig is of niet. repairtool werkt helaas niet
 
Ok, jammer van de tool. Kreeg je nog een melding, zit er een log bij? Wat werd er vermeld?

De grootte van het bestand geeft enigszins een idee tav kansen... sommigen hebben dan een bestand van een paar kB... dan is elk advies zinloos, daar past normaliter geen video in. Een kansloos bestand dus zo klein.
Als het geen privacy belast bestand is zou je hem kunnen delen, met de link van Wetansfer. De link krijg je als je de video naar jezelf stuurt via Wetransfer stuurt en die link gebruik je dan hier, dan hoef je geen mail adres prijs te geven.
Mss dat er mensen zijn met andere (betaalde) repair tools ?
Bij twijfel..... niet delen die video....
 
Welkom op Helpmij.nl
Je vermeld helaas niet vanaf welke bron je de avi afspeelt.

Volgens MS heeft deze foutcode te maken met een conflict met de usbdrivers van windows.

Daarnaast als ik je beschrijving verder leest en het bestand corrupt is, heb je echt een uitdaging.
Dan zou je nog kunnen proberen de headers van de avi te repareren met virtualdub.
 
Kun je nu doorgaan naar de geavanceerde reparatie modus? Kies dus voor de repareren knop.
Dan krijg je wel een "half beeld" oid als demo maar dan weet je wel of het kan.
Als er geen beeld is weet je dat het echt niet werkt.

Hij ziet wel het aantal fps en de resolutie.. toch maar testen, tis toch de kopie.
 
Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.nl
Je vermeld helaas niet vanaf welke bron je de avi afspeelt.

Volgens MS heeft deze foutcode te maken met een conflict met de usbdrivers van windows.

Daarnaast als ik je beschrijving verder leest en het bestand corrupt is, heb je echt een uitdaging.
Dan zou je nog kunnen proberen de headers van de avi te repareren met virtualdub.

De video staat nu op de laptop de camera waarmee deze gemaakt is , betreft een merkloze chinese camera van ca 12 jaar oud.
 
Treasured is een video repairservice voor professionals. Ze vertellen niet exact hoeveel het kost, ook omdat het afhankelijk is van de hoeveelheid werk die er in gaat zitten.
Wel is het zo dat je niks betaalt totdat ze - indien mogelijk - je video hebben gerepareerd.

https://aeroquartet.com/treasured/index.en.html
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan