fout (?) bij sommige searches in Google

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoeken met Google en dan op Bing-pagina komen! Vreemd. Die URL helpt niet echt. Is dat wel een bestaande website?
Meer voorbeelden zouden helpen.
 
Ben het volledig met je eens. Google zit de laatste tijd ontzettend te rotzooien. Iedere keer 3 keer akkoord klikken en bevestigen, compleet gestoord! Ik typ: zorg lelystad dan moet ik drie keer akkoord klikken en dan een fout en kan weer opnieuw beginnen. Het is plots een heel lang adres.

https://consent.google.com/a?contin...rI63Su8CVHUoPoobqApvnf5UAYMQFvgY3Az2f1aBovm4=
Error 400(Ongeldig verzoek)!!1

Wat een flauwekul. Allemaal tijdverkwisting! Bij jou zal het dan nog ingewikkelder liggen. Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat Microsoft op alle mogelijke manieren Edge en Bing wil propageren en andere browsers frustreert. Zeuren en nog eens zeuren ook als ik Edge start. Google begint nu ook al moeilijk te doen.
 
Laatst bewerkt:
Doodnormaal resultaat hier.
 

Bijlagen

  • Zorg Lelystad.png
    Zorg Lelystad.png
    372 KB · Weergaven: 33
U heeft misschien bij de Add-ons en Extensies van Firefox de Bing Searchbar geïnstalleerd. Dit komt samen met allerlei eenvoudige programma's of hulpprogramma's die uit allerlei verschillende onderdelen bestaan. Het kan dan natuurlijk ook een andere "browser helper" of malware, dat meerdere dingen in de browser doet, zijn. U kan, behalve bij de add-ons van Firefox, daarom eens kritisch kijken bij Apps en onderdelen van Windows (rechtsklikken op Start) of u kan kiezen voor een volledig overzicht van alles wat er opstart met AutoRuns van Sysinternals. Als het malware is dan is de kans groot dat u de Bing browser helper niet kwijt bent door die in Firefox bij Instellingen en Add-ons uit te schakelen dus dan moet u met AutoRuns de bron wel zoeken. Daarbij moet je onbekende namen zoeken met Google en vooral in de forums van de zoekresultaten. Regels met onbekende uitgever of ongeldig certificaat zijn al rood en paars en nieuw gevonden opstartende programma's sinds de laatst opgestelde lijst zijn groen.
 
Hallo Octafish,

Dit krijg ik ook als ik dit invoer in Google. Het probleem begint pas als ik op de link klik. Dan ga ik dus NIET naar de website van de link, maar naar die "bing.nogwat.****"
 
@ Alfred,

Ik heb helemaal niks geïnstalleerd het afgelopen jaar
 
Wat is dan de standaard zoekmachine?
 
Soms biedt software onverwacht bepaalde mogelijkheden en van software download u denk ik wel updates. Voor malware geldt zeker dat ze ook andere malware downloaden en een klik op een Internet pagina of in een e-mail kan alles met de computer doen. Zelfs al zou u niets geïnstalleerd hebben dan is het nog een goede gewoonte om af en toe een controle te doen van alles wat er opstart.

De makkelijkste weg uit is om een herstelpunt te gebruiken maar ik denk dat iedereen veel interessants aantreft als AutoRuns een volledige lijst mag opstellen. Heeft u bij add-ons van Firefox gekeken? Opdringerige add-ons voor andere zoekresultaten (zoekbalken en browser helpers) staan daar gewoon tussen.
 
Hallo,

Heb herstelpunt gebruikt en het lijkt opgelost. Zet de vraag dus maar op opgelost
 
Verplaatst naar internet sectie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan