Openen van emails in een webbrowser

Status
Niet open voor verdere reacties.

JacobCats

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2014
Berichten
126
Vraag:
Betreft het openen van emails in een webbrowser
Ik gebruik Windows 10
Standaard browser staat ingesteld op Chrome
Voor de email gebruik ik Microsoft Outlook 2010.

Ik krijg o.a. de nieuwsbrief binnen van Greetz
Nou krijg ik niet de foto’s/plaatjes te zien, dit zij maar zo.
Nu krijg ik wel de mogelijkheid om de Webversie te bekijken en dan heb ik een volledig en duidelijke
versie.

Nu krijg ik ook nieuwsbrieven binnen met niet de mogelijkheid voor een webversie maar de versie
“Als er problemen zijn met de weergave van dit bericht, klikt u hier om het in een webbrowser te bekijken."
Als ik dit doe dan zie alleen een grote hoeveelheid tekst zonder opmaak en een hele hoop code’s.
Hij geeft aan email.mht

Hoe kan ik het zo voor elkaar krijgen dat de email ook netjes in Chrome word geopend.

Mvrgr
Jacob
 
Dat regelt u in Outlook - Extra - Vertrouwenscentrum
 
Maar wat doe ik dan in het vertrouwenscentrum.
Als bijlage hoe het vertrouwenscentrum er nu uitziet
 

Bijlagen

  • SharedScreenshot.jpg
    SharedScreenshot.jpg
    137,5 KB · Weergaven: 73
Als u onder "Afbeeldingen onder standaard e-mailberichten..." alles aan vinkt komt er voortaan boven in de betreffende e-mail een mogelijkheid te staan of u de afbeeldingen wilt zie of niet.
 
helaas is dit nog niet gelukt.

blijft nog over het tweede gedeelte van mijn vraag nl.

Nu krijg ik ook nieuwsbrieven binnen met niet de mogelijkheid voor een webversie maar de versie
“Als er problemen zijn met de weergave van dit bericht, klikt u hier om het in een webbrowser te bekijken."
Als ik dit doe dan zie alleen een grote hoeveelheid tekst zonder opmaak en een hele hoop code’s.
Hij geeft aan email.mht

Hoe kan ik het zo voor elkaar krijgen dat de email ook netjes in Chrome word geopend.


Zie de bijlage
 

Bijlagen

  • SharedScreenshot01.jpg
    SharedScreenshot01.jpg
    957,4 KB · Weergaven: 45
Lees hier over .mht-bestanden: https://www.filetypes.nl/extension/mht

Volgens dat artikel zou Chrome een mht-bestand moeten kunnen lezen en weergeven.
Als dat niet kan wordt als een van de opties genoemd dat het wellicht besmet is met een virus.
Als deze webpagina/e-mail de enige is die dit probleem geeft zou ik erg uitkijken hiermee als ik u was, want dan zou het wel eens een virus kunnen bevatten.

Die voor alle zekerheid eens een uitgebreid malware/virus check met het av-product dat u gebruikt
 
Weet je dat zeker?

HTML:
Office 2007 heeft het einde van zijn ondersteuningslevenscyclus bereikt. Dit betekent dat er geen nieuwe beveiligingsupdates, niet-beveiligingsupdates, gratis of betaalde ondersteuningsopties of online-updates voor technische inhoud meer zullen worden vrijgegeven. 
Klanten die Office 2007-producten en -services gebruiken dienen over te schakelen naar Office 365 of upgraden naar de meest recente versie van Office.

Uitgebreide ondersteuning wordt beëindigd voor de volgende Office 2007-producten:

Product	Einde van uitgebreide ondersteuning
Exchange Server 2007	4/11/2017
Microsoft Office Accounting 2007 (Express & Professional)	4/11/2017
Microsoft Office InterConnect 2007 Standard Edition	4/11/2017
Microsoft Office Communicator Phone Edition	4/11/2017
Microsoft Office 2003 Web Components voor het 2007 Microsoft Office System	10/10/2017
Microsoft Office 2007	10/10/2017
Microsoft Office Access 2007	10/10/2017
Microsoft Office Basic 2007	10/10/2017
Microsoft Office Excel 2007	10/10/2017
Microsoft Office Forms Server 2007	10/10/2017
Microsoft Office Groove 2007	10/10/2017
Microsoft Office 2007 voor Thuisgebruik en Studenten	10/10/2017
Microsoft Office InfoPath 2007	10/10/2017
Microsoft Office Outlook 2007	10/10/2017

Geplukt van de Microsoft site.
 
Hmm, u heeft gelijk Octafish
Ik heb even gekeken naar de update geschiedenis en de laatste office 2007 updates zijn gedateerd 16-8-2020
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan