Facebook uitgeschakeld / geblokkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gwen2606

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2021
Berichten
5
Door mijn eigen fout is mijn Facebook uitgeschakeld.
Ik was wat dingen aan het toevoegen in mijn profiel en doordat de wifi even haperde heb ik waarschijnlijk te snel en te vaak op <enter> gedrukt.
Ik kreeg toen een melding te zien dat ik niet voldeed aan de normleeftijd van minimaal 13 jaar (ik ben 50) en voordat ik het goed en wel gelezen had is alles geblokkeerd :eek:
Mijn privé account bestaat voor anderen niet meer en is dus niet vindbaar als ze mijn naam intikken.
Nu zit er aan mijn privé Facebook ook een Business account en dat is voor andere gewoon te zien, maar ik kan er niet in, dus ook niets wijzigen, toevoegen e.d.

Ik heb al diverse keren gereageerd (stuk of 6x) op meldingen (als ik probeer mijn FB te openen) waarin ze vragen om mijn ID.
Dit vul ik dan in met mijn gebruikersnaam, emailadres en mijn ID als JPEG.
Dit loopt nu al bijna 2 weken en steeds krijg ik een melding dat ze mijn gegevens ontvangen hebben, maar daar blijft het bij.
Wat kan ik nog meer doen om mijn FB weer vrij te krijgen?
Kan ik een nieuw privé account aanmaken? Zo ja hoe kan ik mijn zakelijk account dan weer toegankelijk krijgen?
 
Vervelend.
Ik geef je weinig kans, het beleid tav de leeftijdsnorm is logischerwijze streng.
Lees hier nog wat je kunt proberen:
https://ccm.net/faq/75807-blocked-f... not allow accounts,date of birth minimum age.
Can Facebook Reactivate a Blocked for Age Restrictions Account?
In order for Facebook to unblock an account that is suspected of having circumvented the 13 year age minimum - because it was created by a minor, because of a typo or because of form-filling fraud - you will need to prove that you are over the minimum age requirement.

Although this is an almost impossible task, what the user can do is to access the Facebook Help Center.

In case of a typo when creating the account, it will simply not be confirmed and will be blocked before you even open the homepage. As a rule, there is no point in filling out another form, nor is it possible to correct it. The social network already has the identity saved on its servers with the wrong age and does not allow you to change this data for security reasons.

What you can do is to contact the Facebook support and prove your identity by sending a photo of your document. You can read this article for more detailed instructions about What to do when your Facebook account is locked or disabled.
 
Dit heb ik al diverse malen gedaan en het enige wat je dan krijgt is een melding "we hebben je gegevens ontvangen bla bla bla als we nog steeds van mening zijn dat je niet oud genoeg bent, blijft je account uitgeschakeld......" Ze hebben dus al diverse malen bewijs dmv paspoort en rijbenwijs, maar het blijft uitgeschakeld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan