Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Zoeken op omschrijving indien in een kolom een filter staat

Vraag is niet opgelost

Zoeken op omschrijving indien in een kolom een filter staat

Beste Forumleden,

Ik heb een excelbestand waar ik in werkblad "Mutaties" een regel automatisch wil vullen als kolom D is gevuld. De gevonden regel staat in werkblad "Voorbeeld boekingen". Op zich werkt de (vba)code prima, echter werkt het niet wanneer ik een kolom heb gefilterd (zie ook het voorbeeld). In de praktijk heb ik kolom G "Voldaan per" vaak op gefilterd staan en is het helaas geen optie om iedere keer het filter handmatig er af te halen.

Om het uit te proberen is het handig om in kolom D "Briefpapier" te typen. Wanneer alle filters uit staan, gaat het prima, maar zoals gezegd gaat het fout als je bijv. in kolom G willekeurig iets filtert.

NB in de praktijk heb ik vaak "Rabo" op uitgevinkt staan en de rest staat dan op aangevinkt.

Alvast heel erg bedankt.

Robert
    Bijgevoegde bestanden Bijgevoegde bestanden

Misschien is het een idee om een regel aan je macro toe toevoegen dat je de filter er af gaat je nieuwe waarde word weggeschreven en vervolgens weer filtert op "rabo"

3. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl

Regels
Help

Helpmij.nl en business